سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

آخرین جزئیات گزارش سانحه دانش‌آموزان

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 556257
نایب‌رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: گزارش کمیسیون درباره سانحه اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی از تجمیع گزارش‌های واصله تهیه خواهد شد.
آخرین جزئیات گزارش سانحه دانش‌آموزان
به گزارش جهان نيوز؛ داود محمدی نایب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره روند گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره سانحه تصادف دانش‌آموزان هرمزگانی گفت: ما همچنان در حال پیگیری هستیم و از وزارت راه، راهنمایی و رانندگی و وزارت آموزش و پرورش هم در این باره گزارش خواسته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه گزارش ارائه شده از سوی وزارت آموزش و پرورش ناقص بود و کمیسیون آموزش منتظر تکمیل آن است، اظهارداشت: اداره راهنمایی و رانندگی هم باید گزارش خود را به‌صورت دقیق بدهد چرا که علت حادثه را آنها می‌توانند تعیین کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشی که هفته پیش ما در کمیسیون آموزش ارائه کردیم صرفاً اقدامات انجام شده در پی این سانحه بوده و گزارش نهایی از تجمیع گزارش‌های واصله به کمیسیون از سوی نهادهای فوق‌الذکر تهیه و ارائه خواهد شد و برای قرائت آن در صحن باید در کمیسیون تصمیم بگیریم و سپس با هیأت‌رئیسه مجلس هم هماهنگ کنیم.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *