پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
سجادی:

دولت باید جلوی‌ حواشی‌را بگیرد نه‌به‌آن دامن بزند

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 555847
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در سخنرانی رئیس‌جمهور باوجود این همه مسائل اقتصادی و معضل بیکاری که روی زمین مانده است شاهد پرداختن به مسائل حاشیه‌ای بودیم.
دولت باید جلوی‌ حواشی‌را بگیرد نه‌به‌آن دامن بزند
به گزارش جهان نيوز؛ کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص ارزیابی سخنان رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران گفت: همه می‌دانند یک مسئله مهم در کشور موضوع اقتصاد و معیشت مردم است و شعار امسال هم اقتصاد مقاومتی و پرداختن به مسائل معیشتی مردم بود.
 
وی تصریح کرد: از این رو برهمگان از جمله دولت است که در جهت رونق اقتصادی، اشتغال و... گام‌های اساسی و شایان توجهی بردارند.
 
سجادی با بیان اینکه دولت نباید تن به حاشیه‌سازی دهد و حتی اگر دیگران حاشیه سازی می‌کنند دولت جلوی حواشی را بگیرد گفت: اما متاسفانه در سخنرانی رئیس‌جمهور شاهد چنین خط مشی نبودیم و با وجود این همه مسائل اقتصادی و معضل بیکاری که روی زمین مانده است شاهد پرداختن به مسائل حاشیه‌ای هستیم.
 
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: این‌ها مسائل مهمی است که باید سرلوحه کار دولت قرار گیرد نه این که دولتمردان ذهن جامعه را با سخنانی خارج از متن جاری در جامعه مشوش و ناآرام کنند.
 
وی ادامه داد: هر یک از قوای سه گانه باید به طور تخصصی به مسائل مربوط به امور جاری خود بپردازد و اگر قوه قضاییه تشخیص می‌دهد که شخصی خطاکار است باید کار خود را مطابق روال قانونی انجام دهد و دیگران نباید حاشیه سازی کنند هم چنین قوه مقننه نیز باید از یک سو قانون تدوین کند و از سوی دیگر بر اجرای صحیح قوانین نظارت کند و کار اساسی دولت نیز رونق اقتصادی، مهار رکود و تورم و ایجاد اشتغال است و پرداختن به مسائل جانبی برای مردم منفعتی جز تنش و ناآرامی نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *