شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۱۱

در حوزه بازیگری پیشنهادی‌ به‌ من نمی‌شود

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 554201
الهام چرخنده گفت: من در طی ۴ سال گذشته بیکارم و هیچ کاری نکرده ام، در مدتی کوتاه کار کارگردانی انجام می دادم که جلوی آن هم گرفته شد.
در حوزه بازیگری پیشنهادی‌ به‌ من نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز؛ پس از بعد از گذشت بیش از یک سال بی خبری و عدم حضور چرخنده در صحنه هنر، جویای احوال وی شدیم. الهام چرخنده که به سختی حاضر به پاسخ سوالات شد، در نهایت پذیرفت تنها بخشی از این مصاحبه منتشر شود.
 
خانم چرخنده بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شدید، وضعیت جسمی شما چطور است؟
من حالم خوب است و آخرین باری هم که به بیمارستان رفتم ناشی از استرس، هیجان و حمله های عصبی بود و هیچ مشکل قلبی نداشته و ندارم.

این روزها مشغول چه کارهایی در عرضه هنر هستید؟
در 4 سال گذشته بیکارم و هیچ کاری نکرده ام، شما اسم این را چه می گذارید آیا این ممنوع الکاری نیست؟ وگرنه چرا باید هنرمندی که مثل من که حرفه اصلی اش سینما است بیکار باشد. در مدتی کوتاه کار کارگردانی انجام می دادم که جلوی آن هم گرفته شد.

کدام کارها را می گویید؟
من دو کار با نام های «با من قدم بزن» با موضوع آسیب های اجتماعی و «از زمین تا بهشت» با موضع شهدای اقلیت را در دست ساخت داشتم که ناخودآگاه از من گرفته شد و نگذاشتند که ساخت آن را ادامه دهم.

در حوزه بازیگری نمی دانم چرا هیچ پیشنهادی به من نمی شود مگر من چه کرده ام که باید 4 سال بیکار باشم و هیچ کاری به من پیشنهاد نشود و جالب است که هیچ کس پاسخ گو نیست و نمی دانم در آینده می توانم کار کنم یا نه چون هیچ کس به من چیزی نمی گوید و چیزی به من ابلاغ نشده است و کسی پاسخ گو نیست.
مرجع : میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لعنت بر جناح دیکتاتور آمریکا پرست
Iran, Islamic Republic of
بی غیرتی صدا و سیماست
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم چرخنده با سلام خدمتتان،
می دانید و می دانیم همه بازیگران و حتی هنرپیشه ها از جمله سرکار علیه روزی به نوعی بازنشست می شوند. بعضی با سوابق محدود به گیشه ها و بعضی چون سرکار با سابقه درخشان ناشی از اعتقاد به ارزش ها که با تکریم چادر صورت گرفت. امروز برای امثال جنابعالی حتی اگر کار مادی هم نباشد، اما افتخار و شرف پیروی از راه امثال حججی بزرگ هست. البته برخی دیگر هم در حضیض پیروی از نظرات برگزارکنندگان فستیوال کن و مثلا سلیمانیه عراق باقی مانده اند. اما آنچه در اذهان ملت و مهمتر از آن در کارنامه معنوی امثال شما می ماند پیروی از ارزش ها و ارزش دادن به جامعه ی سالم سینمایی است. به سهم خودم شما و امثال شما را هم دعا می کنم و هم به عنوان مسلمان به وجودتان افتخار می کنم.
Iran, Islamic Republic of
وضعیت بیشتر بازیگران و کارگردانها رو که میدونید چطوریه نبایدم با اون وضعشون به یه خانم با حجاب پیشنهاد بازی بدن خیلی از خانواده های مذهبی مثل خانواده من اصلا به بچه هاشون اجازه نمیدن رشته های سینما رو بخونن و متاسفانه همین مخالفت خانواده های مذهبی باعث شده بازم بیشتر بچه های خانواده های ولنگار برن اون سمت و همین باعث بدتر شدن وضع سینما شده قشر خاصی از مردم اجازا حضور بچه هاشون و میدن و نتیجه اش شده این
Iran, Islamic Republic of
چون ما عوض شدیم و بدیها را بیشتر دوست داریم ظاهرا
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
همه از بی عرضگی انقلابیون است که ضدانقلاب بر امورشان مسلط شده اند.
امام خمینی ره : نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برهمه خوبان عالم قبول دارم ما کنار کشیدیم دیگران برای خرابکار استینها را بالا زدند
Iran, Islamic Republic of
جهت استحضار رئیس محترم و حزب الهی صدا و سیما .
علی
Iran, Islamic Republic of
به خاطر پوشش چادر است که مثل خاری در چشمان منافقان و خوارجان فرو رفته چون این ناکثان چادر را مغایر بر اهدافشان می دانند اگر برهنه بود وضع فرق می کرد
بهرام
Iran, Islamic Republic of
چرصدا وسیما وه مدعی انقلابی و ارزشی است از ایشون دعوت نمیکنه همه دنبال اینن که او از راهی که انتخاب کرد مشیمان بشه لعنت بر بی غیرتآ و بی حیاها
طاها
هر که در این بزم مقرب تر است/ جام بلا بیشتر میدهند
خانم چرخنده! شما مسیر حق و درستی رو پیدا کردید و با تمام عشق انتخابش کردید پس کوچکترین ناراحتی به دل راه ندید.