پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۲
۳

جنجال خودروی منتسب به فرزند رئیس مجلس

پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب: 544029
خودرویی که تصاویرش در فضای مجازی منتشر شده، هیچ ارتباطی با فرزندان رئیس مجلس شورای اسلامی ندارد.
جنجال خودروی منتسب به فرزند رئیس مجلس
به گزارش جهان نيوز، خبرآنلاین نوشت: طی روزهای اخیر تصاویری از خودرویی منتسب به فرزند رئیس مجلس در فضای مجازی منتشر شده است. این درحالی است که علی لاریجانی دارای ۲ پسر و ۲ دختر است. پسر ارشد وی دانشجوی مقطع دکتری مکانیک در دانشگاه شریف و پسر دوم پس از اخذ مدرک کارشناسی عمران از دانشگاه شریف در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل شده است.

تمام فرزندان علی لاریجانی ازدواج کرده‌ و تشکیل خانواده داده‌اند و خودروهای مورد استفاده آنها پژو پارس و تندر۹۰ است. خودرویی که تصاویرش در فضای مجازی منتشر شده، هیچ ارتباطی با فرزندان رئیس مجلس شورای اسلامی ندارد و فردی که تصاویرش همراه خودرو منتشر شده نیز هیچگونه قرابتی با رئیس مجلس ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای کاش مسوولین هم بچه هاشون رو به برای دفاع از حرم به سوریه و عراق می فرستاند چه اشکالی داره درب باغ شهادت که حالا باز شده بچه های مسولیین برن همش که مردم عادی نباید که کشته بشن
دوست عزیز مسئله دفاع از دین و حرم و کشور ربطی به فرزندان مسئولان بودن نداره .افتخار اینکار فقط برای شجاعان و دلیرمردان ایرانی می ماند و بس و هر کس در اینراه غفلت کنه هرکسی که می خواهد باشد ضرر و خسران دنیا و آخرتی کرده . دفاع از ناموس وطن را اگر بخواهیم به برخی آقازاده ها بدهیم باید آماده درگیری با داعشی در خیابانهای تهران و دیگر شهرها باشیم آقازاده ای که گرای تحریم و فشار به ملت ایران را به آمریکا وی دهد مسلم بدانید که در این جبهه هکه ملت را خواهد فروخت پس نبودشون بهتره. مجید مجد( دانشجوی دکترای برکلی کالیفرنیا)
حقپرست
Netherlands
در ضمن نباید اجازه داد ""ژن ""های برتر در دنیا کم شوند همچون خاندان کندی های ایران که فقط باید زیاد شوند..
یا حق
Iran, Islamic Republic of
این اقازاده ها از ژن خوب هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟