شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
پارسایی در موافقت با وزیر پیشنهادی امور خارجه:

مخالفتی در سخنان مخالفان ظریف ندیدم

دفاع از ظریف راحت‌ترین دفاع در بین وزراست
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 541764
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: دفاع از آقای ظریف راحت‌ترین دفاع در بین وزراست و آن هم به دلیل عملکرد موفق وی در وزارت خارجه است.
مخالفتی در سخنان مخالفان ظریف ندیدم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در موافقت با ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه، اظهار داشت: مخالفتی در سخنان نمایندگان مخالف آقای ظریف ندیدم که این نشان از اقتدار دیپلماسی کشور ماست. 

وی افزود: موفعیت ما بر سیاست خارجی بسیار تقویت شده و ایران در بین کشورهای همسایه اثرگذارترین کشور منطقه به واسطه سیاست خارجی‌اش است.

پارسایی با بیان اینکه سفیران ما سفیرانی بسیار کارآمد هستند، اظهار داشت: همراهی تیم‌های اقتصادی ما در سفرهای ظریف گویای این حقیقت است که اقتصاد در وزارت خارجه مورد اهمیت واقع شده است. 

نماینده شیراز تاکید کرد: ما انتظار داریم سرداران و سربازان دیپلماسی ما در مبازره با دشمن تمام قد حاضر شوند اما این سرداران و سربازان را در داخل مورد اهانت قرار می‌دهیم. 

وی در پایان گفت: دفاع از آقای ظریف راحت‌ترین دفاع در بین وزراست و آن به دلیل عملکرد موفق وی در وزارت خارجه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *