يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
شهریاری در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد:

«کرباسیان» آلوده به خط و خطوط سیاسی نیست

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 541718
نماینده مردم دشتی و تنگستان با بیان اینکه کرباسیان از چهره‌های موفق در عرصه اقتصاد است، گفت: وی توانست دروازه ورود دلارهای غیرنفتی را به کشور باز کند.
«کرباسیان» آلوده به خط و خطوط سیاسی نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ سیدکمال‌الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه 25 مرداد) قوه مقننه در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی گفت: بنده از آقای کرباسیان 25 سال است که شناخت است و وی مرد تجربه و عمل است.

وی با اشاره به گزارشی که هیئت نظارت مجلس درباره برنامه‌های وزرا به نمایندگان ارائه کرده است ادامه داد: در گزارشی که هیئت نظارت مجلس ارائه کرد، 18 صفحه درباره برنامه‌های آقای کرباسیان وجود دارد و در این مطالب کمترین انحراف دیده می‌شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس تصریح کرد: برنامه‌هایی که آقای کرباسیان ارائه کرده برنامه‌‌هایی است که براساس سند چشم‌انداز، اقتصاد مقاومتی، برنامه پنجم و ششم و بودجه سالانه است و خارج از مصوباتی نیست که مجلس داشته است.

شهریاری با بیان اینکه وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی تقریبا با تمام دولتهایی که پس از انقلاب اسلامی تشکیل شده کار کرده است، اضافه کرد: این کار کردن آقای کرباسیان با دولتهای مختلف نشان می‌دهد که ایشان شخصیتی فراجناحی و به دور از فرقه‌بازیهای سیاسی است و تنها هدف وی خدمت به کشور است.

وی با بیان اینکه آقای کرباسیان تاکنون در مسئولیت‌هایی که بوده حاشیه نداشته است، اظهار داشت: مخالفان وی نیز در مجلس تاکنون در باره عملکرد وی نکته منفی‌ای ابراز نکردند.
نماینده مردم دشتی و تنگستان با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور برخی اوقات سیاست‌زده می‌شود که این به ضرر کشور است، ادامه داد: آقای کرباسیان آلوده به خط و خطوط سیاسی نشده است که انتخاب اینگونه افراد برای تصدی وزارت اقتصاد و همچنین اقتصاد کشور یک ضرورت است.

شهریاری با بیان اینکه وزیر پیشنهادی اقتصاد مسلط به اقتصاد داخلی و خارجی و اقتصاد خرد و کلان است و آنها را تجربه کرده است، افزود: کرباسیان در نهادهای غیردولتی نیز خدمت کرده است که این نشان از تجربه بالای وی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولین فردی که دروازه دلارهای غیرنفتی را به کشور باز کرد آقای کرباسیان بود چون ستادی در وزارت خارجه در زمان آقای هاشمی تشکیل شده بود که تلاش داشت صادرات غیرنفتی را توسعه دهد که مسئول این ستاد آقای کرباسیان بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *