سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۲
۵

اظهارات جدید یکی از نمایندگان سلفی‌گیر

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 539267
نماینده مردم شیراز درباره حاشیه‌های روز تحلیف و عکس سلفی برخی نمایندگان با موگرینی توضیحاتی ارائه داد.
اظهارات جدید یکی از نمایندگان سلفی‌گیر
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرج‌الله رجبی نماینده مردم شیراز در خصوص حواشی پیش آمده در روز تحلیف گفت: خانم موگرینی مهمان رسمی بود و عکس گرفتن با خانم موگرینی ایرادی نداشته اما باید شأن موضوع را رعایت می‌کردیم.

وی ادامه داد: اینجانب در نامه عذرخواهی تمام توضیحات لازم را دادم تا برای مردم سوءتفاهم پیش نیاید.رجبی افزود: از روز گذشته بسیاری از مردم، همکاران مجلس و اصحاب رسانه پیام‌های خوبی جهت نامه عذرخواهی دریافت کردند و این که اشتباه خود را پذیرفتم عذرخواهی بنده را قبول کردند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عزت یک ملت با یک عذر خواهی برنمی گردد پیامی که به اروپا دادید تبعات امنیتی واقتصادی زیادی برای ملت به همراه خواهد داشت که حتما اقشار ضعیف آن را تحمل خواهند کرد چون تاریخ نشان داده که شما در مواقع خطر خود وفرزندانتان به کجاپناهنده می شوید خدا هم ازاین سبکسری وبی تدبیری شما نخواهد گذشت
بهادری
Iran, Islamic Republic of
بعضی رفتارهای احمقانه آسیب ش برای کشور و نظام و انقلاب کمتر از خیانت نیست .
مازندران
Iran, Islamic Republic of
بقدری عملکرد نمایندگان انزجار آمیز بود که صرفا از روی احساسات به خودم قول دادم تا آخر عمرم به کسی بعنوان نماینده مجلس رای ندهم .
حسن
Iran, Islamic Republic of
آب رفته به چوی باز نگردد!
Iran, Islamic Republic of
یُضِلٌّ مَن یَشَآءُ وَیَهْدِى مَن یَشَآءُ!!!