يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

حمله خمپاره ای به نزدیکی سفارت روسیه در دمشق

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب: 538019
تروریست ها با خمپاره سفارت روسیه در دمشق پایتخت سوریه را هدف قرار دادند و چندین گلوله به محوطه و خارج از ساخنمان اصابت کرد.
به گزارش جهان نيوز، وزارت خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای با اعلام این خبر، افزود: در جریان حمله خمپاره ای، دو گلوله در محوطه سفارت و دو گلوله نیز در فضای بیرونی فرود آمد که خساراتی وارد کرد، اما تلفات جانی نداشت.
 
وزارت خارجه روسیه با محکوم کردن این اقدام تروریست ها، اعلام کرد: ساختمان سفارت روسیه همچنان در معرض خطر قرار دارد و این مساله ضرورت نابودی گروههای تروریستی را نشان می دهد.
 
در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: روسیه بارها توجه جامعه جهانی را به ماهیت ددمنشانه حملات خمپاره ای تروریست ها به نقاط پرجمعیت دمشق و سایر شهرهای سوریه جلب کرده است.
 
وزارت خارجه روسیه ابراز امیدواری کرده است که کشورهای غربی در شورای امنیت در قبال این حملات تروریست ها ارزیابی درستی داشته باشند.
 
پیش از این نیز از منطقه جوبر در حومه دمشق که تحت کنترل تروریست های جبهه النصره اعلام شده، سفارت روسیه هدف حمله قرار گرفته بود.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *