شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۲

اصلاح طلبان بخواهند یا نه درخیر وشر روحانی شریکند

سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 537493
اصلاح طلبان بخواهند یا نه در خیر و شر روحانی شریکند، مخصوصا که او وعده هایی محیرالعقول داده و از فردای تحلیف همه منتظر اجرای آن خواهند بود.
اصلاح طلبان بخواهند یا نه درخیر وشر روحانی شریکند
به گزارش جهان نيوز، «مهدی محمدی» در کانال تلگرام خود نوشت:
اعتراض اصلاح طلبان به روحانی درباره کابینه را چندان نباید جدی گرفت. جنگ قدرت البته هست ولی کسی فراموش نخواهد کرد روحانی در انتخابات چنان به تاخت رفت که اصلاح طلبان انگشت به دهان مانده بودند.

اصلاح طلبان بخواهند یا نه در خیر و شر روحانی شریکند، مخصوصا که او وعده هایی محیرالعقول داده و از فردای تحلیف همه منتظر اجرای آن خواهند بود. روحانی شتابان به سمت رادیکالیسم می رود و اصلاح طلبان همراه او هستند، بنابراین ادعای "بازگشت به نظام" آنها هم صادقانه نیست.

می ماند اینکه یحتمل سهمی سزاوار گیرشان نیامده. آن را هم باید بگذارند به حساب معامله سرانشان با روحانی، که البته طبیعی است چندان با "بدنه" مشورت نکرده باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما بایستی بیشتر مواظب انقلابیون متظاهر واصولگرایان واداده به جریان اعتدال باشیم تا اصلاح طلبانی که خط فکری وعملیشان مشخص است نفاق و ریا پدرملت را درآورده
saman
Iran, Islamic Republic of
شما که نو اتاق فکر اصولگرایانی لطفا تحلیل نکن دیگه. هرچی تا الان باختید بسه. خواهشا بذارید افکار قوی تر از شما هم بیان تو اتاق فکرتون.