يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

کشته شدن نظامی سعودی در «عسیر»

سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 526483
زخمی شدن هشت زن و کودک در حمله جنگنده های سعودی به استان الحدیده و کشته شدن یک نظامی سعودی توسط تک تیراندازان نیروهای یمنی در عسیر واقع در جنوب عربستان از جمله اخبار و تحولات یمن است.
کشته شدن نظامی سعودی در «عسیر»
به گزارش جهان نيوز به نقل ازمهر به نقل از المسیره، یک منبع نظامی از زخمی شدن هشت زن و کودک در حمله شامگاه دوشنبه جنگنده های سعودی به منزلشان در منطقه «موشج» در بخش الخوخه واقع در استان الحدیده خبر داد.
این منبع همچنین افزود که جنگنده های سعودی شامگاه دوشنبه یک مسجد تاریخی در بخش الخوخه را نیز هدف قرار دادند.

از سوی دیگر یک نظامی سعودی روز دوشنبه در عملیات تک تیراندازان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در عسیر واقع در جنوب عربستان کشته شد.

یک منبع نظامی اعلام کرد که یگان تک تیراندازان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک نظامی سعودی را در گذرگاه علب واقع در عسیر هدف حمله قرار دادند.

عملیات تک تیراندازان نیروهای یمنی در عمق عربستان که در واکنش به ادامه تجاوز سعودی ها به یمن صورت می گیرد به کابوسی برای نظامیان سعودی در مرزهای یمن و عربستان تبدیل شده است.

رژیم سعودی از ابتدای تجاوز به یمن صدها نظامی خود را در عملیات های مشابه در طول مرزها از دست داده است.
گفتنی است که عربستان بیش از دو سال است به همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است. در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *