دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
چشم استقلالی ها به اشاره های کاوه؛

تک تیرانداز؛ امید اول آبی‌ها برای گل سرنوشت‌ساز

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب: 522862
دقت عمل کاوه در ضربات ایستگاهی و موقعیت های گلزنی اتفاقی است که می تواند نتیجه بازی با العین را مشخص کند.
تک تیرانداز؛ امید اول آبی‌ها برای گل سرنوشت‌ساز

به گزارش جهان نيوز، کاوه رضایی ستاره ی اول استقلال در هفته های گذشته است؛ بازیکنی که با 5 گل زده در رده ی دوم بهترین گلزنان قاره ی آسیا قرار دارد و در تیم منصوریان نقش پر رنگی ایفا می کند.

کاوه رضایی در دیدار رفت استقلال برابر العین نمایش خوبی در زمین مسابقه داشت و توانست پنالتی حساس دقیقه 91 را با آرامش تبدیل به گل کند تا منصوریان در امارات با خیالی آسوده از طی کردن 50 درصد راه صعود صحبت کند. رضایی که در تمامی دیدارهای دور برگشت استقلال در آسیا موفق به گلزنی شده است، با بغل پا های دقیق خود مانند یک تیرانداز ضربه ی نهایی را به حریفان استقلال وارد می کند تا آبی ها تا به امروز، فصل درخشانی در لیگ قهرمانان داشته باشند. شلیک هایی مانند آنچه در دیدار برابر لوکوموتیو، الاهلی و العین از کاوه رضایی در مناطق مختلف زمین دیدیم و آبی ها توانستند با این گل ها پا به دیدار برابر العین بگذارند تا پس از 4 سال، دوباره طعم حضور در این مرحله از مسابقات را بچشند.
ضربات دقیق کاوه رضایی در موقعیت های گلزنی و یا ضربات ایستگاهی می تواند کلید صعود استقلال برابر العین باشد. آبی ها اگر در زمین العین به یک گل برسند، کار خود برای صعود را نهایی می کنند و رضایی در این مسیر امید اول استقلالی ها و منصوریان است.
 

 
منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *