پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۴

تقدیم شکایت دوم روحانی از رئیسی به کمیسیون

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 517284
دومین شکایت روحانی از رئیسی به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ارسال شد.
تقدیم شکایت دوم روحانی از رئیسی به کمیسیون
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، دومین شکایت حجت‌الاسلام حسن روحانی از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در موعد مقرر به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ارسال شد.

این شکایت بعد از برگزاری دومین مناظره با موضوع اینکه رئیسی نسبت خلاف واقع به حسن روحانی در مورد برداشته شدن یک باره تحریم‌ها بعد از برجام صورت گرفته است.

ستاد روحانی معتقدند که رئیس جمهور تنها به برداشته شدن تحریم‌های هسته‌ای اشاره داشته است.

شایان ذکر است، پیش از این حسن روحانی شکایت خود را از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دیگر نامزد ریاست جمهوری به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با عنوان آنکه رئیسی اظهار داشته است که صندوق ذخیره فرهنگیان به یغما رفته، ارائه کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا فقط روحانی از رئیسی بابت حرفهای مستندش شکایت می کند؟؟!!

مدعی العموم باید در قبال "تهديد روستاييان و اهالي شهرهاي كوچك توسط بخشدارها و دهياري ها مبني بر قطع يارانه ها در صورت عدم راي دادن به روحاني" شکایت کند.
Iran, Islamic Republic of
اینو بهش میگن ! نقدپذیری!
Iran, Islamic Republic of
دروغگو فراموشکار میشه
سید
Iran, Islamic Republic of
خود بی ادبش که ان حرفهای بی ادبی را در مورد دیوار کشیدن گفته یادش رفته باید در ان دنیا جواب بدهد یا اگر میخواهد که ببخشیمش ب........