شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰
محورهای سخنان قالیباف در اهواز:

کسی که می‌گوید نمی‌توانیم باید برود

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب: 517096
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسی که می‌گوید نداریم، نمی‌توانیم و نمی‌شود باید به دست مردم دولت را ترک کند، ما می گوییم به همت شما مردم، هم می‌شود، هم داریم و هم می‌توانیم.
کسی که می‌گوید نمی‌توانیم باید برود

به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مسجد ارشاد شهر اهواز به ایراد سخنرانی پرداخت.
مهمترین محورهای سخنرانی قالیباف به شرح ذیل است:
* خوزستان بزرگ و عزیز، در دولت مردم، قلب تپنده تولید و کشاورزی و اشتغال خواهد بود و امیدوارم در 29 اردیبهشت وضع موجود را تغییر دهید و با این تغییر، تحول بزرگ اقتصادی را در کشور شروع کنیم. 
* قرار ما 29 اردیبهشت با پایان دادن به دولت چهار درصدی‌ها.
* چطور شد برای دفاع از ایران و زمان خون دادن در میدان جنگ، مردم بودند اما در حوزه اقتصاد به جای آنکه همه آن مردم حضور داشته باشند فقط کسانی که در مسند قدرت هستند آلوده 4 درصد شده و این فرصت را به جای مردم در اختیار این 4 درصد قرار دادند.
* پس از سالهای دفاع مقدس از استان خوزستان جدا نشدم با اردوهای راهیان نور به این منطقه می‌آیم.
* مردم می‌بینند لوله نفت و گاز از زیر پایشان عبور می‌کند اما آب خوردن ندارند. مدیریت و رویکردی که منافع را به سمت 4 درصدی‌ها می‌برد عامل این وضع است.
* در خوزستان وقتی محصولات کشاورزی را برداشت می‌کنید کسی نیست از شما بخرد اما دلالان زالو صفت با قیمت چند برابر به دست مردم می‌رسانند. این دلال با رانت و سود 400 و 500 درصدی که می‌گیرند با قدرت پیوند خورده‌اند و تا هستند مشکلات اقتصاد و اشتغال کشور حل نمی‌شود.
* امروز کارنامه‌ای برای ارائه بعد از 4 سال ندارند و پا روی صداقت می گذارند. به مردم می گویند 100 روزه مشکلات را حل می‌کنیم اما امروز که می‌خواهند پاسخ دهند می‌گویند مشکلات 40 ساله هم حل نمی شود.
* ما با شادی و نشاط مخالف نیستیم، عمیق‌ترین نشاط این است که به دست یک جوان شغل بدهیم.
* آنها می‌خواهند سوءاستفاده کنند و حرف از جنگ می‌زنند باید بگوییم هرگز ملت را از جنگ نترسانید ملت ما با شرف نشان داده مقاومت می کند اما شما هستید که با فقر و بیکاری جنگ را به خانه مردم بردید امروز ترس و جنگ و تهدید ما بحران‌های اقتصادی است.
* ما با کمک همه تجار و کسانی که تولید ثروت حلال می‌کنند و کارآفرینان به شما متعهد می‌شویم همانطور که در تهران برای هرکاری زمانبندی می‌گذاشتیم، در 29 اردیبهشت هم کار را آغاز و در این دوره، پنج میلیون شغل برای جوانان ایجاد می‌کنیم. 
* من سایت کارانه را بالا آوردم ولی این دولت آن را فیلتر می کند، ایراد ندارد، عمر دولت خودتان به زودی پایان می‌یابد.
* خود این دولت می‌آید سایت کارورزی راه اندازی می‌کند، شما اگر به فکر شغل مردم بودید، در طول این چهار سال به فکر می‌افتادید، نه شب انتخابات.
* با بی تدبیری شما جوان ما سرکار نمی رود، حاضر نیستید به کسانی که از کار بیکار شدند کمک کنید.
* چطور است برای روحیه اشرافی‌گری دولت هزینه جاری را 3 برابر کرده‌اید اما حاضر نیستید یارانه کسی را که نان قرض می‌کند را اضافه کنید.
* کسی که می گوید نداریم، نمی‌توانیم و نمی‌شود باید به دست مردم دولت را ترک کند، ما می گوییم به همت شما مردم، هم می‌شود، هم داریم و هم می‌توانیم.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *