پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱
۴

روحانی‌با پوشش هاشمی‌طبا هم بازنده شد

جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب: 515778
در دومین دوره از مناظرات انتخاباتی سید مصطفی هاشمی طبا در قامت نامزد پوششی دوم دولتی­‌ها با حمله به رقبا، از عملکرد دولت تدبیر و امید حمایت کرد.
روحانی‌با پوشش هاشمی‌طبا هم بازنده شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ حضور ضعیف حسن روحانی در مناظره اول با وجود اسحاق جهانگیری به عنوان نامزد پوششی، موجب شد تا دولتی­های برای ترمیم ناکارآمدی­های دولت تدبیر و امید از نامزد پوششی دیگر نیز استفاده نمایند.
 
گرچه برخی با این گمانه زنی که ممکن است کاندیدای پوششی جایگزین نامزد اصلی دولتی‌ها شود، معتقدند که جهانگیری آمده است تا در دقیقه نود گوی سبقت را از روحانی برباید اما مناظره دوم نشان می­دهد که فارغ از این گونه بحث­ها، اصلاح­طلبان و طیف دولت وجود یک نامزد پوششی را کافی ندانسته­اند.

به همین خاطر در دومین دوره از مناظرات انتخاباتی سید مصطفی هاشمی طبا در قامت نامزد پوششی دوم دولتی­‌ها با حمله به رقبا، از عملکرد دولت تدبیر و امید حمایت کرد.

با وجود این که هاشمی طبا، کوچکترین وابستگی خود به دولت یازدهم نفی کرد و گفت که «بعد از چهار سال اولین بار است جناب روحانی را در اینجا زیارت کرده­ام» اما متفاوت از مناظره اول به عنوان نامزد پوششی دوم بر شدت حملات خود بر جریان رقیب افزود و آنان را به تخریب دولت یازدهم متهم نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید آقای روحانی به ایشان وعده هایی داده.اخه دختر ایشون هم بیکاره دنبال کار شرافتمندانست.ظرف یک هفته این همه چرخش!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر یک بچه محصل دبستانی حرف میزد ادم بیشتر می فهمید تا حرفهای هاشمی طبا رو .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این برنامه ها دیگر فایده ای برای روحانی ندارد ایشان اگر ده ها کاندید پوششی هم داشته باشد باید بداند که در این دوره ایشان محکوم به شکست هستند .
احمدی جونم
Iran, Islamic Republic of
این بیچاره که ر این مناظره بعنوان کاندیدیای پوششی دوم برای روحانی ظاهر شده بود به جویش هم نرسید و توسط اربابش سکه یه پول شد
و آن هم وقتی بود که گفت خسارت کرسنت 14 میلیارد شده ولی از طرف روحانی تودهنی خورد و گفت این آمار غلط است.