چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

انتقاد اقبال‌شاکری از ردصلاحیت سیاسی‌اصولگرایان

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۹
کد مطلب: 512962
اقبال شاکری عضو شورای شهر تهران، با انتقاد از رد صلاحیت برخی اعضای اصولگرای شورای شهر تهران گفت: رد صلاحیت‌ها شائبه برخورد سیاسی و جناحی دارد و برای مشارکت مردم دلسرد کننده است.
انتقاد اقبال‌شاکری از ردصلاحیت سیاسی‌اصولگرایان
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران درخصوص اعلام تایید صلاحیت  نامزدهای پنجمین دوره شورای شهر تهران و عدم تایید صلاحت برخی اعضای شورای چهارم گفت: این گونه تایید صلاحیت‌ها تعجب‌آور است و شائبه برخورد سیاسی و جناحی را ایجاد کرده است.

همچنین این گونه اقدام برای انتخابات پرشور و گسترده مردم یک عامل بازدارنده و دلسرد کننده است.
 
شاکری با تاکید بر پیگیری شخصی خود از طریق فرمانداری و اعضای مجلس شورای اسلامی جهت رفع این موضوع گفت: از مسئولان انتخابات و نمایندگان مجلس خواستاریم که این موضوع را به سرعت اصلاح کنند و برای روزهای آتی نگذراند.  چرا که عدم احراز صلاحیت این عزیزان موجب تعجب مردم شده است و از سویی دیگر تایید صلاحیت گسترده بسیاری از افراد دیگر بدون کوچکترین مشکل، سوال برانگیز است.

شاکری در ادامه تاکید کرد: ما اینگونه تصور می‌کنیم که این ردصلاحیتها هم لطمه به نمایندگان مجلس می‌زند که نماینده مردم هستند و هم اینکه لطمه می‌زند به شعارهایی که این عزیزان می‌دادند که دیگران را به سیاسی‌بازی و جناح‌گرایی متهم می‌کردند و حالا که خودشان در عرصه حضور دارند دست به این رد صلاحیت‌ها زده‌اند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر این موضوع اصلاح شود و زمان زیادی از آن نگذرد.
اقبال شاکری با تاکید بر احتمال کاهش مشارکت مردم بر اثر رفتار جناحی و سیاسی مسئولان انتخابات گفت: اگر این موضوع به نحو مناسبی مرتفع و حل نشود به صورت دسته جمعی در اعتراض به این موضوع تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به پیگیری‌های در حال انجام اظهار امیدواری کرد که این موضوع به زودی حل شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *