سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
آیت‌الله موحدی کرمانی:

درخواست موحدی‌کرمانی از کاندیدای جبهه مردمی

شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 510251
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: انتظار داریم همه کسانی که در جبهه مردمی به عنوان کاندیدا به تمکین به مکانیزم و سازوکار این جبهه تعهد داده‌اند، به تعهدات خود پایبند باشند.
درخواست موحدی‌کرمانی از کاندیدای جبهه مردمی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛
آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: جبهه مردمی، جناح یا یک حزب سیاسی نیست بلکه یک تفکر است که همه گروه‌های درون انقلاب آنر را قبول دارند و به اصول و مبانی آن احترام می‌گذارند لذا نباید جبهه مردمی را حزب یا جناح تعریف کنیم چرا که یک جبهه، جبهه‌ای فراجناحی و فراگروهی است.
وی با بیان اینکه،جبهه مردمی آمده تا نگرانی‌های مردم از نحوه اداره کشور را رفع کند، تاکید کرد: گزینه نهایی جبهه مردمی از بین 5 گزینه‌ای که نمایندگان مردمی انتخاباب کرده‌اند، تعین خواهد شد لذا گزینه نهایی که توسط شورای مرکزی منتخب اعضای مجمع ملی تعین خواهد شد نیز گزینه‌ای نهایی مردمی خواهد بود.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پایان درباره انتخابات 5 گزینه نهایی توسط اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفت: انتظار داریم همه کسانی که در جبهه مردمی به عنوان کاندیدا به تمکین به مکانیزم و سازوکار این جبهه تعهد داده‌‌اند، به تعهدات خود پایبند باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *