شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱

متروی حومه ای تهران - گرمسار فردا افتتاح می شود

چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب: 509913
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: فردا در سفر رئیس جمهور به استان سمنان و با حضور وزیر راه و شهر سازی متروی حومه ای تهران ورامین - گرمسار که از آرزو های مردم این شهرستان است به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه متروی حومه ای تهران - ورامین - گرمسار با اعتباری بالغ بر 350میلیارد تومان ودر مسافتی  حدود 114 کیلومتر ریل گذاری انجام شده است  به بهره برداری خواهد رسید . نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این خط متروی حومه ای از خط سوم می باشد افزود: مسافران می تواندبا استفاده از این خط کمتر از 40 دقیقه به ایستگاه متروی جوانمرد قصاب در شهر تهران متصل شوند .
کاتب در ادامه به پایان مطالعات متروی شهری تهران - پاکدشت - ایوان کی - گرمسار در سال گذشته خبر داد و افزود: با افتتاح متروی حومه ای تهران - ورامین - گرمسار این پروژه نیز با حمایت وزارت راه و ترابری عملیات اجرایی آغاز  خواهد داشت .
وی در ادامه به حضور وزیر راه وشهر سازی در سفر فردا به گرمسار در زمینه افتتاح این پروژه مهم ریلی نیز تاکید کردو افزود: در این سفر تمام مشکلات زمین فرهنگیان گرمسار که بالغ بر1400 نفر می باشد حل خواهد شد و قرعه کشی واگذاری نیز به سرعت انجام خواهد شد.

منبع: گرمسار آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *