شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - 25 May 2024
 
۰

برف جای شکوفه‌های بهاری زنجان را پر کرد

يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 508172
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش باران و برف محورهای استان زنجان را در برگرفته است.
برف جای شکوفه‌های بهاری زنجان را پر کرد

محمد امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بارش برف و باران در محورهای استان زنجان از ساعاتی پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه در محور زنجان ـ بیجار بارش برف مشاهده می شود، ادامه داد: محور زنجان ـ طارم و زنجان ـ دندی نیز دارای شرایط برفی بوده و بارش برف در این محورها مشاهده می‌شود.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به بارش باران در محور زنجان ـ تهم ـ چورزق عنوان کرد: در اتوبان‌های زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز نیز بارش مقطعی وجود دارد.
امینی با اشاره به افزایش تردد در محورهای استان زنجان اضافه کرد: طی روز گذشته 390 هزار دستگاه خودرو از محورهای استان زنجان عبور کرده‌ است.


 
وی با اشاره به اینکه با توجه به آغاز سفرهای نوروزی شاهد افزایش تردد در محورهای استان هستیم، خاطر نشان کرد: از مجموع خودروهای ترددی از محورهای استان زنجان 84 درصد خودرو سبک بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه از مجموع خودروهای عبوری 5 درصد از خودروها دارای سرعت غیر مجاز بودند، اضافه کرد: یک درصد از خودروها نیز دارای سبقت غیرمجاز بودند.
امینی خاطر نشان کرد: 15 درصد از خودروهای عبوری نیز طی روز گذشته فاصله طولی را رعایت نکردند.
وی با اشاره به اینکه تردد در محورهای استان زنجان روان است، اضافه کرد: بیشترین حجم تردد در اتوبان‌های زنجان ـ تبریز و زنجان ـ قزوین است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *