سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
اخبار عملیات موصل؛

هلاکت ۱۸ تروریست داعشی

يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب: 505982
هلاکت ۱۸ تروریست داعشی در حمله جنگنده های عراق و کشف ۱۰۰ تن مواد شیمیایی که گروه تروریستی داعش از آن در ساخت مواد منفجره استفاده می کرد از جمله اخبار عملیات آزادسازی شهر موصل است.
هلاکت ۱۸ تروریست داعشی
به گزارش  جهان نيوز به نقل از مهر به نقل از شبکه سومریه، یک منبع امنیتی در استان نینوا روز شنبه از هلاکت ۱۸ تروریست داعش در بمباران هوایی کرانه راست (غرب) موصل خبر داد.

این منبع اعلام کرد که جنگنده های عراق شامگاه شنبه یکی از مقرات داعش در کرانه راست موصل را بمباران کردند که در پی آن ۱۸ تروریست داعشی کشته شدند.

منبع مذکور که خواست نامش فاش نشود، افزود که این حمله هوایی در پی داده های اطلاعاتی دقیق به اجرا گذاشته شد.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی وابسته به «حشد شعبی» (نیروهای مردمی) عراق طی یک عملیات ۱۰۰ تن مواد شیمیایی متعلق به داعش را که از آن برای ساخت مواد منفجره در موصل استفاده می شد کشف و ضبط کردند.

در همین راستا، رئیس اداره امنیت محور نینوا اعلام کرد که مواد شیمیایی که در منطقه «کوکجلی» واقع در کرانه راست شهر موصل کشف گردید در ساخت مواد منفجره داعش مورد استفاده بوده است.

گفتنی است که حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق حدود دو هفته پیش از این آغاز عملیات آزادسازی کرانه راست (غرب) شهر موصل از سیطره گروه تروریستی داعش را اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *