شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

رحیمیان: جبهه مردمی حلقه وصل نیروهای انقلاب است

پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 504372
رحیمیان: جبهه مردمی حلقه وصل نیروهای انقلاب است
رحیمیان با بیان اینکه انتخابات آینده به عوان ایستگاه اول این حرکت و جبهه مردمی نیروهای انقلاب است، گفت: در عین حال اصل این حرکت در انسجام همه نیروهای انقلاب زیر چتر مقام ولایت و خط امام راهی پایدار و استوار برای عبور از همه مشکلات و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز در نخستین مجمع ملی این جبهه که امروز در مجتمع شهر آفتاب تهران برگزار شد خطاب به حاضرین، اظهار داشت: این حضور را با قصد قربت انجام دهید و به این معنا توجه داشته باشد که همانطور که در هنگام نماز تأمل و قصد قربت می‌کنید برای آغاز این حرکت نیز به عنوان عبادتی برای خداوند قصد قربت داشته باشید.

وی افزود: هرچند به حسب اضطرار این قصد قربت در این فضا برگزار شد امیدواریم به برکت همجواری با حرم مطهر امام (ره) و 33 هزار شهید در بهشت زهرا این گردهمایی نتایج خوبی داشته باشد. 

رحیمیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)،‌ اظهار داشت: برای اینکه دلهایمان و مجلس‌مان به نور ایمان و محبت ولایت روشن شود به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) سلام و صلواتی نثار می‌کنیم.

عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب ضمن خیر مقدم به حاضرین و شرکت‌کنندگان در این مجمع ملی، اظهار داشت: آنچه باعث حضور شما و همه ما در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب شده است به خاطر دو مساله اساسی و مهم است.

وی افزود: من آنچه را که اکنون هست می‌گویم و نمی‌خواهم آنچه را که باید باشد در این گردهمایی بازگو کنم.

رحیمیان با بیان اینکه انگیزه‌ای که باعث شده شما عزیزان و هزاران هزار نیروی انقلابی در سراسر ایران با اشتیاق به این جبهه بپیوندند عبارت است از دغدغه و نگرانی شما و ما نسبت به شرایطی که در آ‌ن قرار داریم، خاطرنشان کرد: نگرانی از دلبستگی و امید به دشمن و عدم توجه و تمرکز بر معیشت مردم و گرفتاری‌های اقتصادی آنها و همچنین اشتغال و مسائلی از این دست از گرفتاری‌های موجود در جامعه است که باعث حضور ما در این جبهه مردمی شده است.

وی افزود: نظام اسلامی در درجه اول هدف و فسلفه وجودی‌اش خدمت به مردم و رفع گرفتاری‌های آنها است.

عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب در همین راستا تاکید کرد: نگرانی از این است که شاهدیم دغدغه‌ها و مطالبات به حق رهبر انقلاب بر زمین مانده است و آنجا که اظهار نگرانی کرده‌اند پیگیری شد و آنجا که مطالبه کردند همچنان بر زمین مانده است.

رحیمیان با اشاره به اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی، مشکلات فضای مجازی و دهها مطالبه دیگر رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: این مطالبه‌ها، مطالبه‌ خدمتگذاری به مردم شریف ایران است، ولی همه‌شان بر زمین مانده است.

وی همچنین به جابجایی ارزش‌ها با ضد ارزش‌ها اشاره کرده و تصریح کرد: دهها و صدها نگرانی دیگر نیز از سویی و از سوی دیگر اعتقاد در اینکه تنها راه درمان این دردها وحدت، همراهی و همسویی مجموعه نیروهای انقلاب، دغدغه‌مندان، دردمندان و همه مؤمنانی که از آینده انقلاب نگران هستند این نتیجه را بر همه آشکار کرد که باید همه در یک جبهه متحد شویم.

رحیمیان با اشاره به اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک حزب جدید نیست تا خدای ناکرده مشکلات و انشقاقی بر انشقاق‌های دیگر بیافزاید، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک حلقه وصل و محل اتصال بین همه نیروهای انقلاب است.

عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: این جبهه جایگاهی است که نمی‌خواهد نقش پدری ایفا کند، بلکه می‌خواهد برادرانه و خادمانه همه عزیزان دغدغه‌مند را در همه گروه‌ها و جناح‌ها و احزاب و اقوام و قومیت‌ها حول محور انقلاب و خط امام و پیروی از مقام ولایت و رهبری مسنجم کند تا آنکه به خواست خداوند متعال گامی درجهت رفع مشکلات برداشته شود.

وی ادامه داد: بنابراین تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب کاری است که از گذشته تاکنون شکل نگرفته بود و به عنوان یک راه همچنان برای همیشه در جامعه و نظام اسلامی استقرار خواهد یافت.

رحیمیان با بیان اینکه انتخابات آینده به عوان ایستگاه اول این حرکت و جبهه مردمی نیروهای انقلاب است، گفت: در عین حال اصل این حرکت در انسجام همه نیروهای انقلاب زیر چتر مقام ولایت و خط امام راهی پایدار و استوار برای عبور از همه مشکلات و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه آنچه در این ایستگاه مورد توجه و تمرکز است رسیدن به بهترین گزینه و اصلح‌ترین گزینه‌ها برای جایگاه مسئولیت اجرایی کشور است، خاطرنشان کرد: هدف این است که مجموعه‌ای شکل گیرد که از نظر اعتقادی، اعتقاد به ولایت و انقلاب و تبعیت محض از مقام ولایت جزو بهترین‌ها باشد.

وی افزود: هدف این است که این جمع از مردم و برای مردم باشد و برای مردم دل بسوزانند و مثل مردم زندگی کنند.

رحیمیان با بیان اینکه ملت ما اگر در برابر تحریم فلج‌کننده غرب از پا درنیامد به خاطر نگاه‌ به زندگی رهبر انقلاب است، گفت: رهبر انقلاب از زمانی که روی کار آمدند با یک زندگی ساده و با موکتی که زیر پای مقامات انداختند پیام ساده‌زیستی را به همه کشور دادند.

عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: اگر مردم سختی‌ها را تحمل می‌کنند به خاطر این است که امام‌شان در خانه‌ای  استیجاری به دنیا آمد و در خانه‌ای استیجاری نیز از دنیا رفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم به لطف خداوند و با توجه به اینکه دین اسلام بالاترین هدفش خدمت به مومنین است، گفت: هدف اصلی نظام و حکومت اسلامی و جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز چیزی جز خدمت به مردم و انقلاب نیست.

رحیمیان در پایان با تاکید بر اینکه بالاترین مدال افتخار برای هر فردی در نظام اسلامی مدال خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها است، گفت: همچنین رفع گرفتاری‌های معیشیتی، اقتصادی و فرهنگی جامعه بزرگترین خدمت به مردم بوده که از اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *