چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

نیمار از رکورد رونالدینیو گذشت

يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب: 502387
مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا با گلزنی برابر آلاوس از رکورد گلزنی رونالدینیو برای این تیم ،عبور کرد.
نیمار از رکورد رونالدینیو گذشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ستاره برزیلی بارسلونا امشب در پیروزی 6بر صفر این تیم مقابل آلاوس یک گل زد و  تعداد گل های خود را برای  بارسا به 95 گل افزایش داد و به این ترتیب رکورد 94 گل رونالدینیو برای کاتالان ها را پشت سر گذاشت.

نیمار که ماه گذشته  با گلزنی در جریان پیروزی 4-0  بارسا مقابل ایبار با رکورد هموطن خود برابر کرده بود ، امشب در دقیقه 40 دروازه آلاوس را گشود و تعداد گل های خود برای بارسا را به 95 گل افزایش داد.

رونالدینیو طی پنج سال حضور در بارسا بین سال های 2003 و 2008 ، با این باشگاه دو عنوان قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

پیش بینی می شود نیمار با 24 سال سن و با قراردادی تا سال 2021، به گلزنی برای بارسا ادامه دهد، هنوز نام های افسانه ای مانند ساموئل اتوئو، ریوالدو و پاتریک کلایورت بالاتر از او در فهرست گلزنان بارسلونا وجود دارد.

البته در این میان نیمار می داند که رسیدن به رکورد گلزنی مسی غیرواقعی است، برترین گلزن تاریخ بارسا 484 گل برای این تیم به ثمر رسانده و همچنان روند گلزنی او ادامه دارد.
نیمار سال 2013 از سانتوس به بارسا پیوست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *