يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

گِله‌های نمایندگان مجلس از اژه‌ای

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 500865
یک نماینده مجلس با اشاره به حضور معاون اول قوه قضائیه در جلسه‌ای با اعضای فراکسیون ولایی مجلس از گله برخی نمایندگان از اژه ای در موارد متعدد خبر داد.
گِله‌های نمایندگان مجلس از اژه‌ای
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، کوچکی نژاد در مورد جلسه صبح امروز اعضای فراکسیون ولایی مجلس با سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت : صبح امروز فراکسیون ولایی مجلس با حضور بیش از 70 نماینده برای تعامل بیشتر برگزار شد که سخنگوی قوه قضاییه گزارشی را در خصوص مشکلات موجود ارائه شد.

وی ادامه داد: در این جلسه آقای اژه ای از نمایندگان درخواست کمک کرد تا با تعامل بیشتر با یکدیگر مشکلات موجود را حل و فصل کنند.همچنین خواستار جلسات دو طرفه بیشتر با یکدیگر شدند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نمایندگان حاضر نسبت به عدم برخورد با قضات متخلف گله مند بوده و به سخنگوی قوه قضا نیز اعلام کردند،گفت: نمایندگان از این موضوع که چرا تحقیق و تفحص هایی که به قوه ارسال می شود رسیدگی نمی شود و عدم انجام مجازات نسبت به این پرونده ها گله کردند.

وی با بیان اینکه سخنگوی قوه قضاییه از نمایندگان خواست تا از لحاظ قوانین و مقررات به آنها کمک کنند،تصریح کرد: آقای اژه ای خواستار داشتن یک نماینده پارلمانی شد و این موضوع را دلیل کاهش ارتباط و تعامل با مجلس دانست.

کوچکی نژاد در پایان در مورد صحبت هایی که در خصوص فیش های نجومی شد نیز خاطر نشان کرد: صحبت هایی در مورد مفاسد اقتصادی شد که نمایندگان سوالاتی پرسیدند و سخنگوی قوه قضاییه نیز حق را به نمایندگان داد و به حجم بالای کار اشاره کرد که با ادامه این جلسات امیدواریم مشکلات موجود حل شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *