دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

دامه تحصن مردم بحرين در مقابل منزل آيت‌الله عيسي قاسم

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۹
کد مطلب: 499998
تحصن مردم بحرين در مقابل منزل آيت‌الله عيسي قاسم وارد دويست و نوزدهمين روز خود شده است و مردم همچنان به تحصن خود ادامه داده‌اند.
به گزارش میزان بحريني ها براي دويست و نوزدهمين روز به تحصن خود در مقابل منزل آيت الله شيخ عيسي قاسم در منطقه الدراز در غرب منامه پايتخت بحرين، ادامه مي دهند.

با گذشت يک هفته از جنايت رژيم بحرين در اعدام سه جوان، اعتراض جنبش هاي مردمي در محکوميت اين جنايت و ابراز انزجار از آن در مناطق مختلف بحرين ادامه دارد.

بحريني ها در تظاهراتي گسترده، بر ضرورت محاکمه آنهايي که در کشتن مردم و شکنجه زندانيان در زندانهاي رژيم دست دارند تاکيد کردند، اين در حالي است که آنها (مردم بحرين) از سکوت شرم آور بين المللي نسبت به نقض هاي آشکار و پياپي حکومت عليه ملت بحرين ابراز تعجب کردند.

در منطقه الدراز، بحريني ها همچنان به تحصن در مقابل منزل آيت الله شيخ عيسي قاسم پايبند هستند. آنها همچنين جنايت اعدام سه فعال سياسي بازداشت شده را به شدت محکوم کردند.

تحصن کنندگان تصميم رژيم را مبني بر سلب تابعيت شيخ عيسي قاسم به سبب اتهاماتي بي پايه و اساس، محکوم کردند و خواستار شکستن محاصره منطقه الدراز شدند که بيش از شش ماه است ادامه دارد. تحصن کنندگان همچنين تاکيد کردند که ظلم مذهبي رژيم در مقابل اصرار ملت بر رسيدن به خواسته هايش، هيچ سودي نخواهد داشت.

صحنه سرکوب رژيم نيز روز به روز شديدتر مي شود و گلوله هاي ساچمه اي و بمبهاي گازي سمي، سلاح رژيم در سرکوب تظاهرکنندگان مسالمت آميز است.

از سوي ديگر، سازمان عفو بين الملل، از به تعويق انداختن محاکمه نبيل رجب رئيس مرکز حقوق بشر بحرين براي ششمين بار متوالي انتقاد کرد. اين سازمان تاکيد کرد که هدف از تعويق محاکمه رجب اضافه کردن، اعمال مجازات ديگري عليه وي بر پايه فعاليتهاي مسالمت آميزش است. سازمان عفو بين الملل ياد آور شد ممانعت رژيم از آزاد کردن وي، با وجود دستور دادگاه (بر آزادي وي) نشاندهنده آن است که اين موضوع بخشي از يک راهبرد عمدي در اعمال ظلم بيشتر عليه نبيل رجب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *