سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

بیلیچ: امیدوارم کارول روند خوبش را حفظ کند

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 499031
بیلیچ پس از شروعی سخت حالا چند هفته ای است که در لیگ برتر نتایج خوبی می گیرد.
بیلیچ: امیدوارم کارول روند خوبش را حفظ کند
اسلاون بیلیچ سرمربی کروات وست هم به دنبال پیروزی 3-1 تیمش برابر میدلزبرو از اندی کارول مهاجم بلند قامت تیمش تمجید به عمل آورد. سرمربی پیشین بشیکتاش پس از پایان بازی پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرد که گلچین آن ها را به نقل از BBC می خوانید:
پس از (پیروزی) برابر کریستال پالاس می توانیم بگوییم که این هفته خوبی برای ما بود. آن اعتماد به نفسی که با آن بازی کردیم و آن احاطه ای که بر بازی داشتیم و نمایش خوبی که ارائه دادیم، ما را به سه امتیاز با اهمیت رساند. اندی کارول هر هفته بهترین بازی اش را می کند. نه فقط گل هایش بلکه اثری که روی بازی دارد مد نظر من است. او دقت ضربات بالایی دارد و در محوطه جریمه شکست ناپذیر است. مغلوب کردن وی بسیار دشوار است و او این را دوست دارد. کارول تمام توانش را در زمین بازی می گذارد و امید است که آمادگی خود را حفظ کند.
بیلیچ در پایان درباره مصدومیت مارک نوبل گفت:
باید منتظر دیدن نتایج اسکن وی باشیم. از دست دادن کاپیتانی که رهبر و الگوی تیم در خط میانی است و تیم را سر حال نگه می دارد، یک ضربه بود. این اتفاق بر روند کل تیم اثر می گذارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *