دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۹
عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با جهان نیوز:

اغتشاشگران به اندازه جنایتی که کردند باید مجازات شوند/ نیروی انتظامی و بسیج برای امنیت مردم از جان خودشان مایه گذاشته‌اند/ عربستان، انگلیس و آمریکا به زودی پاسخ قاطعی از طرف جمهوری اسلامی خواهند گرفت

شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 817966
حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر دلسوزترین انسان‌ها را در کف خیابان کتک زدند و آن ها را به شهادت رساندند، گفت: نیروهای انتظامی و بسیجی برای امنیت کشور از جان خودشان مایه می‌گذارند.
اغتشاشگران به اندازه جنایتی که کردند باید مجازات شوند/ نیروی انتظامی و بسیج برای امنیت مردم از جان خودشان مایه گذاشته‌اند/ عربستان، انگلیس و آمریکا به زودی پاسخ قاطعی از طرف جمهوری اسلامی خواهند گرفت
گروه سیاسی جهان نيوز: حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در راهپیمایی چند ده میلیونی 13 آبان برای برقراری امنیت، حفظ انقلاب  و دستاوردهای آن اتمام حجت کردند، اظهار داشت: ملت ایران با حضور پر شور در راهپیمایی 13 آبان وظیفه خود را برای چندمین بار انجام دادند و حالا انتظار دارند امنیت برقرار شود و هر کسی جنایت انجام می‌دهد به مجازات برسانند.
 
وی در ادامه درباره برخورد قاطع با عاملان اغتشاشات اخیر، گفت: در خصوص امنیت مردم هیچ خط قرمزی نباید به رسمیت شناخته شود و قوه قضائیه باید به اندازه جنایت این اغتشاشگران آن ها را به مجازات برساند، تا مردم طعم امنیت را به همان صورتی که در گذشته داشتند، مجدداً بچشند. مجلس شورای اسلامی هم برای اجرای عدالت از قوه قضائیه حمایت می کند.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به استاندارد دوگانه غرب در برابر حقوق بشر، بیان کرد: هر ظلمی که خودشان انجام دهند عین حقوق بشر است اما اگر در کشور آزادی مانند ایران هر گونه خدمتی به حقوق بشر شود باز از دید آن‌ها ضد حقوق بشر است. آمریکا کینه و دشمنی دیرینه با ملت و نظام جمهوری اسلامی دارد و این دشمنی از بین نمی رود مگر با سرنگونی و اضمحلال دولت آمریکا.
 
حاجی دلیگانی درباره جریاناتی که نیروهای امنیتی را به خشونت متهم می‌کنند، خاطرنشان کرد: چنین مواضعی از طرف جریاناتی که از ابتدا با نیروهای بسیجی و تفکر بسیجی مشکل داشتند، تعجب برانگیز نیست.
 
وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر دلسوزترین انسان‌ها را در کف خیابان کتک زدند و آن‌ها را به شهادت رساندند، گفت: نیروهای انتظامی و بسیج برای امنیت کشور از جان خودشان مایه می‌گذارند. راهکارهای دیگری وجود داشت که نیروهای امنیتی این تعداد شهید ندهند، اما این عناصر انقلابی و دلسوز صلاح را در این دیدند که خودشان تلفات دهند ولی آسیبی به افراد بی گناهی که عناصر اغتشاشگر در بین آنها هستند وارد نشوند.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس درباره پاسخ قاطع به کشورهایی که در امور داخلی ایران دخالت می کنند، گفت: باید به کشورهایی نظیر عربستان سعودی، انگلیس و آمریکا که رسانه‌های وابسته به آنان مرتباً درباره اهداف شومشان تبلیغ می‌کنند و فضا را تهییج و آموزش‌های تخریبی می‌دهند، پاسخ قاطعی از طرف جمهوری اسلامی داده شود. این پاسخ طولی نخواهد کشید و باید برای آسیب‌هایی که به ایران وارد کردند، هزینه دهند.
 
حاجی دلیگانی با اشاره به تعداد اندک اغتشاشگران در داخل کشور، خاطرنشان کرد: جمعیت اغتشاشگران زیاد نیست، اما آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، داعش و سرویس امنیتی چندین کشور دست به دست هم دادند تا علیه امنیت و پیشرفت کشور حرکت کنند و مطمئنا مانند جنگ تحمیلی 8 ساله که همه دنیا مقابل ایران بودند، شکست خواهند خورد.
 
وی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی و بسیج را می‌زنند تا آن دیوار محکمی که از مردم دفاع می‌کنند را بشکنند و مردم را بزنند، گفت: نیروهای امنیتی ایران کمبودی ندارند و توانمندتر از پلیس آمریکایی هستند که با خشنوت برخورد می‌کند. آنان به راحتی می‌توانند اغتشاشگران را شناسایی کنند و باید اغتشاشگران به نحوی مجازات شوند تا درس عبرتی شوند برای کسانی که به فکر غلط‌های زیادی هستند.

گفتگو از محمد هادی
https://jahannews.com/vdcepf8vpjh8zoi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepf8vpjh8zoi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضایی ع ر
Iran, Islamic Republic of
ببینیم و تعریف کنیم
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا هتل بچه های تیم‌ملی فوتبالو عوض کنید. چرا باید با خبرنگارهای اینتر نشنال یه جا باشن اونا اعصاب اینا رو خورد کنن
دادار
Iran, Islamic Republic of
داعشی اعدام باید گردد
Iran, Islamic Republic of
تا الان فقط حرف زدید
خسته نمیشید از بس حرف میزنید؟؟؟
هروقت انتقام سخت سردار رو گرفتید بیایید از پاسخ قاطع بگویید
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
نيروي انتظام آدرس و محل سكونت همكه اغتشاشگران و ارذل و اوباش تابلو دار و بي تابلو را دارد مي تواند كمتر از 24 ساعت كل ورزشگاه آزادي را پر كند.
Iran, Islamic Republic of
باید مسئولینی هم که در ساماندهی فضای مجازی کوتاهی کردند وزمینه ساز این بازی شدند را هم، به عنوان ترک فعل ،مجازات کرد.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين بزودي كه گفتي يعني چه ؟؟.؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقای اژه ای اگر عوامل کتک زدن و خلع سلاح و کشتن پرسنل نیروی انتظامی در کرج دستگیر کردید لطفا محاکمه علنی وبه اشد مجازات برسانید تا عبرتی برای داعشيهاي وطن فروش شود.
Iran, Islamic Republic of
تکلیف فائزه هاشمی رفسنجانی . که از سال 88 تاکنون فقط بدنبال سرنگونی نظام است و در تمام آشوبها حضور فعال و بی وقفه داشته به کجا رسید ؟؟؟