جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

گفت و شنود/ مگه پیاده نشدی؟!

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 836164
گفت: برخی از مدعیان اصلاحات و شیخ عبدالحمید و... که برای شعار زن، زندگی، آزادی یقه چاک می‌دادند، چرا در مقابل شهادت جوان غیرتمند که جان خود را در دفاع از دو دختر از دست داده است، سکوت کرده‌اند؟!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: سایت‌ها و کانال‌های وابسته به پادوهای کاسه‌لیس غرب و جماعتی که نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران معرفی می‌کرد، درباره ترور منجر به شهادت سرهنگ فداکار نیروی انتظامی و همسرش، حمیدرضا الداغی جوان غیرتمند سبزواری و... سکوت کرده و لال شده‌اند!

گفتم: در عوض، کشف حجاب « الف - ب‌» یک پیرزن هنرپیشه را با آب و تاب پوشش داده‌اند!

گفت: برخی از مدعیان اصلاحات و شیخ عبدالحمید و... که برای شعار زن، زندگی، آزادی یقه چاک می‌دادند و زمین و آسمان را به‌هم دوخته بودند، چرا در مقابل شهادت جوان غیرتمند سبزواری که جان خود را در دفاع از دو دختر نوجوان از دست داده است، سکوت کرده‌اند؟!

گفتم: اتفاقاً سایت خبر آنلاین، وابسته به مدعیان اصلاحات با عکس و تفسیر درباره سالروز تولد «پیروز»، توله یوزپلنگ ایرانی گزارش مفصلی تهیه کرده است!

گفت: در حالی که طی ۴۴ سال گذشته، دشمنان بیرونی با همه توانی که برای مقابله با ایران اسلامی به میدان آورده بودند هیچ غلطی از دستشان ساخته نبود، از این جماعت سلبریتی‌های دم دستی و تعدادی آدم‌های استحاله‌شده و تغییر هویت داده چه کاری ساخته است؟!

گفتم: دچار توهم شده‌اند! توی هواپیما یکی از مسافران بلند شد برود دستش را بشوید، یکی دیگر جای او نشست. وقتی برگشت اعتراض کرد که چرا جای من نشسته‌ای؟! و یارو گفت؛ فکر کردم پیاده شدی!
https://jahannews.com/vdcfvvdcjw6dmya.igiw.html
jahannews.com/vdcfvvdcjw6dmya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *