سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۸

کرونا مهم نیست، برویم سفر!

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب: 722233
علیرغم توصیه های مکرر به هموطنان عزیز برای در خانه ماندن و پرهیز از سفر های غیر ضروری، همچنان در روزهای پایانی سال شاهد ترافیک های سنگین در خروجی شهر تهران هستیم. شلوغی عوارضی تهران -قم حکایت از حجم سفرها به سمت جنوب کشور دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا باعث خجالته...
باید جریمه‌های سنگین در نظر گفته شود...
ویروسی که باید ظرف یک ماه کنترل شود با این رفتارها طی دو ماه هم کنترل نخواهد شد...
Sweden
....
محمد حسن ولایتی
Iran, Islamic Republic of
رهبر معظم انقلاب مکروه دانستن، اینها تعداد کمی هستن بزرگشون نکنید
Iran, Islamic Republic of
سلام راهکار داره
عوارض ورودی و خروجی شهرها در بازه زمانی کرونا برای مسافرین بدون مجوز 100 برابر بشه و یا هزینه درمانی مورد نیاز برای هر فرد کرونایی رو از سرنشین های هر ماشین اخذ کرده و به معاونت نظام پزشکی استان مقصد پرداخت بشه
ف
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم ، این افراد باید لااقل کمی از هزینه های سر سام آوری را که در شرایط فعلی اقتصادی و تحریم خارجی به کشور تحمیل می کنند ، بپردازند.....
Iran, Islamic Republic of
...
United States
به اماکن عمومی نروند؛ مسافرت مانعی ندارد...... از خانه شخصی به خودرو و از خودرو به خانه ی شخصی...... دورهمی و مهمانی و دید و بازدید و حضور در مراکز عمومی خطرناک است.
Iran, Islamic Republic of
نمیشه از خانه به خودرو و بالعکس رفت.طرف از تهران میخواد بره فلان شهر که یک روز راهه تا اونجا .یا با اتوبوس میره که تو اتوبوس با دهها نفر هم نفسه و همه جای اتوبوسو لمس میکنه ویا ماشین شخصی میره که اونم باید تو پمپ بنزین و گاز همه جا رو لمس کنه و تو مسیر سرویس بهداشتی بره.تازه فرض بر جدی و محتاط بودن فرد هست و اینکه تمام توشه ۱۰ روزشو حداقل از مبدا تهیه و همراه خودش میبره هست .