يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۱
۲

تشییع پیکر مرحوم «احد گودرزیانی»

يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 711983
به گزارش جهان نيوز، مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد «احد گودرزیانی» ، نویسنده، پژوهشگر و روزنامه‌نگار عرصه ادبیات پایداری، صبح يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ با حضور جمعی از پژوهشگران، نویسندگان و اهالی رسانه در محل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی از سال ۱۳۷۵ مدیریت داخلی دوهفته‌نامه کمان را نیز به‌ عهده داشت و علاوه‌بر حوزه هنری همکاری‌هایی را نیز با دفتر ادبیات و هنر مقاومت و انتشارات سپاه پاسداران انجام داده است.

وی در دومین و سومین همایش تجلیل از خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس (اسفند ۷۸ و اردیبهشت ۸۰) برای آثارش در دوهفته‌ نامه کمان به ‌عنوان نویسنده و خبرنگار نمونه برگزیده شد.

«روزشمار ۱۵ خرداد، جلد اول، جلد دوم، جلد چهارم سال ۱۳۴۰»، «به داد ما برسید»، «باغ انگور، باغ سیب، باغ آیینه»، «خرمشهر خانه رو به آفتاب» و «نیمه پنهان یک اسطوره» از جمله آثار مرحوم احد گودرزیانی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشون اولین و اخرین دبیر سرویس انقلاب و دفاع مقدس خبرگزاری کتاب هم بودند.چرا هیچ جا این درج نسده.درخشانترین کارنامه‌ش همینجاست
Iran, Islamic Republic of
کل نفس ذائقه الموت...