سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۴
۱۵

گلوله بدن"فاطمه" را درید(18+)

يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 485442
"فاطمه شاقول" نوزاد سه ماهه، زمانی که در امن‌ترین مکان عالم یعنی آغوش مادر، آرمیده بود و در خیال کودکانه‌اش نفس‌های مادر را حین کار در باغ زیتون شهرک شیعه نشین فوعه شمارش می‌کرد، ناگاه از پشت سوخت و هدف کین یک تک تیرانداز سنگدل گروه تروریستی فیلق شام وابسته به ارتش آزاد سوریه قرار گرفت. وی هنگامیکه مادرش او را به باغ زیتون نزدیک خانه های روستای بنش المجاوره برده بود، با گلوله یکی از تک تیرانداز فیلق شام مجروح شد. گلوله بدن نازنین فاطمه را درید، اما خوشبختانه به قلب او اصابت نکرد و قلب گرمش همچنان می‌تپد و نوزاد زنده می‌ماند، هرچند زخم عمیق بر این بدن نازک هر بیننده‌ای را متاثر می‌کند. دو شهرک شیعه‌نشین فوعه و کفریا در سوریه سال‌هاست تحت محاصره کامل تروریست‌های مورد حمایت آمریکا قرار دارند همه روزه هدف حملات خمپاره‌ای تکفیری‌ها قرار می‌گیرند. بر اثر این حملات تا کنون دهها تن از اهالی این دو منطقه به شهادت رسیده‌اند.








نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا مادر تک تیرانداز را به عزایش بنشاند
الحمدلله که سالم مونده
خیلی نازه کوچولو

مرگ بر آمریکا
فک کنم بزرگتر از سه ماهه باشه !!!!!
خدایا شکرت که این کودک معصوم زنده ماند.
علي
آيا چنين اخباري در رسانه‌هاي مدعي آزادي از جمله رسانه‌هاي اصلاح‌طلب بازخوردي دارد؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ آخ
الهی، جانم، عزیزم، انشاءاله همیشه زنده و سلامت باشی. خداوند حفظش کنه.
United Kingdom
خدا یا ریشه تکفیریهای عالم رو بکن به حق دردانه خودت حضرت زهرا اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة و النصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره والمستشهدین بین یدیه
از طرف یه مادر تازه داغدار
عزیزم خوشبحال مادرت که خدا تو رو براش حفظ کرد. فقط کسی که فرزندش از دست داده باشه میتونه چنین غمی رو درک کنه.
آقای من بیا...
رسول
مگر حرامیان روز عاشور گلوی حضرت علی اصغر را با تیر سه شعبه سوراخ نکردند؟ لعنت همیشه و ابدی بر حرامیان از خدا بی خبر باد.
دلم ریش شد خدا نابود کنه تفکر سلفی گری و وهابیت را
اللهم عجل لولیک الفرج
هادی
خدارو شکر زنده مونده ایشالله خداوند سلامت نگهشون داره
یا زهرا
nahid
سلام این جنگها در خاورمیانه و بخصوص سوریه و عراق کی تمام میشود والله به خدا تمام کردن این جنگها برای ارتش امریکا و انگلیس و چند ابر قدرت دیگر هیچ کاری ندارد با این سلاحهایی که دارند در عرض یک هفته میتوانند با ال سعود دست و پای داعش و همه گروهای تروریستی را در منطقه ببندند و همه را نابود کنند خود اینها نمیخواهند جنگ تمام شود مردم بیچاره این کشور ها چه گناهی کرده اند همش دارند کشته میشوند اینها عین خیالشان نیست همش جلسه میگیرند و در این کشور و ان کشور مذاکره میکنند به خیالشان میتوانند مردم دنیا را گول بزنند همش تقصیر خودشان است میخواهند اتش جنگ در خاور میانه همچنان بسوزد تا از اب گل الود بهره ببرند , و نفت ها را بالا بکشند و مفت از داعش نفت بخرند