جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 14 Jun 2024
 
۵

گنده‌گویی رئیس‌جمهور فراری یمن

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 474695
عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن در سفر به ترکیه با رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور دیدار و در یک کنفرانس خبری مدعی شد که ما از تسلیم کردن یمن به ایران خودداری کرده و خواهیم کرد و ایران با وجود تمامی تلاش‌هایش در این زمینه موفق نخواهد شد. هادی همچنین ادعا کرد که تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران ایران و حزب الله را بازداشت کرده بودیم که حوثی‌ها در جریان یورش خود به صنعاء آن‌ها را آزاد کردند. وی با تکرار ادعاهای ضدایرانی‌هاش حزب‌الله را یک سازمان تروریستی خواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
بیچاره ها فکر میکنن جلو اراده خدا رو میتونن بگیرن ۰ ایران و ایرانی وسیله هستن۰ اراده پروردگار مسقر شدن حکومت جهانی حضرت مهدی هستش
رضايي ع ر
اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه تست
عرض خويشمي بري و زحمت ما مي داري

تو بدبخت كه آويزون عربستان روبه زوال شدي يكي بايد خود عربستان و تركيه را از بدبختي نجات ابده ا ونوقت تو عبد شيطان منفور واسه ايران و حزب الله شاخ و شونه مي كشي بهتره از اين همه جنايت و خيانت به كشورت خجالت بكشي !!!بيش از ازين خفت وخواري و دريوزگي نكشي !!!!
بيچاره اون بدبختهايي كه آويزون تو شدند !!!!