سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۴

روزنامه اصلاح طلب اقدام اشتباه روز گذشته خود را جبران کرد

يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 449451
پس از انتشار این خبر، مدیر مسؤول روزنامه رویش ملت در تماس با جهان نیوز، ضمن عذرخواهی از اشتباه صورت گرفته گفت: این تیتر یک خطای رسانه ای بوده و این موضوع را در شماره فردای روزنامه جبران خواهیم کرد.
‫‬‎گروه سیاست "جهان نيوز" _  در حالی که دو روز قبل سردار حسین همدانی، فرمانده مستشاری ایران در سوریه به شهادت رسید و همه روزنامه ها از عبارت شهید برای فقدان این فرمانده بزرگ استفاده کردند، روزنامه "رویش ملت" در اقدامی عنوان روزنامه خود را به واژه ای به دور از شان شهید بزرگوار اسلام، اختصاص داده بود که امروز با انتشار دو صفحه ویژه این شهید مدافع حرم، به جبران اقدام خود پرداخت و به دلجویی از امت شهید پرور ایران مبادرت ورزید.
جهان نيوز روز گذشته، طی گزارشی کوتاه اقدام به انتشار صفحه اول این روزنامه نمود که پس از تماس مدیر مسوول این روزنامه با سایت خبری-تحلیلی "جهان نيوز" مراتب اشتباه و عذر خواهی خود ا از ساحت خانواده محترم شهدا اعلام کرده و قول جبران در شماره امروز را داده بود.



https://jahannews.com/vdceno8ezjh8eei.b9bj.html
jahannews.com/vdceno8ezjh8eei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *