کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حکم رهبر انقلاب:

مشایی عزل شد، احمدی نژاد مردود!

3 مرداد 1388 ساعت 10:17


بدون مقدمه باید بر این نکته اذعان کرد که تمامی ذرات به کار رفته در ماجرای رحیم مشائی از انتصاب تا زمان کناره گیری و بی توجهی احمدی نژاد، همه و همه یک اشتباه محض و جبران نشدنی بود که توسط رئیس جمهور منتخب انجام شد.

انتظار همگان بر این بود که با توجه به صدور دستور رهبر معظم انقلاب در تاریخ 27 تیرماه، محمود احمدی نژاد که خود را ولایت پذیر و مطیع فرامین رهبری می داند بدون لحظه ای تردید به برکناری دوست دیرین خود از معاون اولی اقدام کند نه اینکه شایعاتی منتشر شود که اگر مشائی نباشد من هم نیستم!

از سوی دیگر، زمانی که بنا به تعلل آقای احمدی نژاد که واقعه الحاق سازمان حج و زیارت را دوباره تداعی کرد، رهبری مجبور به علنی کردن نامه خود به ریس جمهور شدند و رسما در آن بیان داشتند که : لازم است انتصاب مزبور ملغی و كان لم يكن اعلام گردد. همگان منتظر این بودند که همان گونه که مشائی با حکم احمدی نژاد به سمت معاون اولی منصوب شد به همان روش و با حکم احمدی نژاد از این سمت برکنار شود نه اینکه با پیامی ولایت دوستانه از سمت خود کناره گیری کند و منتی ابدی بر سر همگان بگذارد!

اوضاع و احوال نشان از آن دارد که فعلا تا مدتها آقای احمدی نژاد سعی در فراموش کردن این واقعه خواهد داشت اما در همین روزهای ابتدایی انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور دولت دهم باید یاد آور شد که علقه مردم به ولایت، مانند علاقه آنها به رئیس جمهور و اجاره نشینی چهار و یا هشت ساله دومین مقام اجرایی کشور در پست خود نیست بلکه ارتباطی است که با جان و دل مردم و مسئولان با رهبری برقرار شده است از همین رو، در صورتی که آقای رئیس جمهور هر چه سریعتر به جبران این اشتباه اسفناک خود و بی حرمتی ناخواسته شان اقدام نکنند باید منتظر رویارویی هواداران و طرفدارانشان که در وحله اول عاشق نظام و انقلابند باشند. این اخطار و هشدار در حالی از سوی دلسوزان انقلاب و دوست داران آقای احمدی نژاد بر زبان رانده می شود که خطائی بس بزرگ در آغازین روزهای انتخاب ایشان به وقوع پیوسته که امید است دیگر هیچ گاه تکرار نشده و نیازی به ... نباشد.


کد مطلب: 58205

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/58205/مشایی-عزل-احمدی-نژاد-مردود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com