جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷
با حکم رهبر انقلاب:

مشایی عزل شد، احمدی نژاد مردود!

شنبه ۳ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 58205
مشایی عزل شد، احمدی نژاد مردود!
بدون مقدمه باید بر این نکته اذعان کرد که تمامی ذرات به کار رفته در ماجرای رحیم مشائی از انتصاب تا زمان کناره گیری و بی توجهی احمدی نژاد، همه و همه یک اشتباه محض و جبران نشدنی بود که توسط رئیس جمهور منتخب انجام شد.

انتظار همگان بر این بود که با توجه به صدور دستور رهبر معظم انقلاب در تاریخ 27 تیرماه، محمود احمدی نژاد که خود را ولایت پذیر و مطیع فرامین رهبری می داند بدون لحظه ای تردید به برکناری دوست دیرین خود از معاون اولی اقدام کند نه اینکه شایعاتی منتشر شود که اگر مشائی نباشد من هم نیستم!

از سوی دیگر، زمانی که بنا به تعلل آقای احمدی نژاد که واقعه الحاق سازمان حج و زیارت را دوباره تداعی کرد، رهبری مجبور به علنی کردن نامه خود به ریس جمهور شدند و رسما در آن بیان داشتند که : لازم است انتصاب مزبور ملغی و كان لم يكن اعلام گردد. همگان منتظر این بودند که همان گونه که مشائی با حکم احمدی نژاد به سمت معاون اولی منصوب شد به همان روش و با حکم احمدی نژاد از این سمت برکنار شود نه اینکه با پیامی ولایت دوستانه از سمت خود کناره گیری کند و منتی ابدی بر سر همگان بگذارد!

اوضاع و احوال نشان از آن دارد که فعلا تا مدتها آقای احمدی نژاد سعی در فراموش کردن این واقعه خواهد داشت اما در همین روزهای ابتدایی انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور دولت دهم باید یاد آور شد که علقه مردم به ولایت، مانند علاقه آنها به رئیس جمهور و اجاره نشینی چهار و یا هشت ساله دومین مقام اجرایی کشور در پست خود نیست بلکه ارتباطی است که با جان و دل مردم و مسئولان با رهبری برقرار شده است از همین رو، در صورتی که آقای رئیس جمهور هر چه سریعتر به جبران این اشتباه اسفناک خود و بی حرمتی ناخواسته شان اقدام نکنند باید منتظر رویارویی هواداران و طرفدارانشان که در وحله اول عاشق نظام و انقلابند باشند. این اخطار و هشدار در حالی از سوی دلسوزان انقلاب و دوست داران آقای احمدی نژاد بر زبان رانده می شود که خطائی بس بزرگ در آغازین روزهای انتخاب ایشان به وقوع پیوسته که امید است دیگر هیچ گاه تکرار نشده و نیازی به ... نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حق با شماست ولی ای کاش در خصوص آقای هاشمی هم اینقدر رک برخورد می کردید و نمی ترسیدید....
همه به خوبي ميدانند كه تا قبل از اين ماجرا (مشايي)نوك پيكان همه تهاجمات وحملات بصورت جدي وعريان به سمت مقامات عالی نظام بود ولي بعد از پيش آمدن اين ماجرا تير حملات دوباره به سمت چه كسي برگشت؟ واسيه همينه كه عجله كردي آقاي جهان نيوز!!
البته شما كه همه نظرات بنده رو تو معرض عموم نگذاشتي حالا اگه اين رو هم نگذاري مهم نيست ولي يه ذره به اين موضوع هم فكر كني بد نيست!موفق باشي
بسمه تعالی همه می دانند که هیچ شکی در ولایتمداری آقای احمدی نژاد نیست لطفا شبهه درست نکنید نکنه از ... به شما هم ماسیده ؟ این وصله ها به یاور رهبری نمی چسبه بهتره از سایت انتخاب10یاد بگیرید .
متاسفم بگم که یواش یواش از رای خودم دارم پشیمان میشم . ما فقط رهبر عزیز را محور می دانیم و کوچکترین زاویه یافتن با ایشان را نمی پذیریم آقای احمدی نژاد چی فکر کرده که یکه تازی می کند. امرو.ز هم وزیر را به جرم انتقاد برکنار کرد خدا کنه سال 92 رئیس جمهوری اصولگرا و متین داشته باشیم
با مطالعه‌ی برخی تحلیل‌ها در ارتباط با مشایی نظر بنده نسبت به ایشان برگشت. ارتباط ایشان با رئیس جمهور به قدمتی 30 ساله بر می‌گردد و آقای احمدی نژاد او را بهتر از هر شخص دیگری می‌شناسد. اما حضور رحیم مشایی در سازمان میراث فرهنگی و برکناری آقای مرعشی (از نزدیکان هاشمی) و احتمالا عده‌ی زیادی از خاندان ایشان موجب در افتادن این خاندان با آقای مشایی گشت.
البته باید یادآور شد در شرایطی که منافع شخصی برخی مسئولین و بزرگان نظام بر منافع نظام ارجحیت پیدا می‌کند پیدا کردن حق از باطل کاری بسیار دشوار و حتی گاهی ناشدنی است. در اینجا وظیفه‌ی همگان است که مقام معظم رهبری را به عنوان شاخص در نظر گرفته و حرف ایشان را فصل الخطاب قلمداد کنند.
جان ناقابل ما فدای مقام معظم رهبری
خيلي جالبه احمدي نژاد اينقدر سريع ضد ولايت ميشه(البته به زعم باطل شما) ولي كساني كه صريح دربرابر احكام اسلام و حديث غذير و ائمه اطهار و رهبري ايستادند مثل هاشمي و خاتمي و .... ديرتر
انصاف داشته باشيد و آخرتتان رو به دنياتون نفروشين
سر و جانم خودم و خانواده ام فداي يه تار موي آقا واين رو هم بدونين با اين اراجيف نگاه ما به رييس جمهور عوض نميشه و اگه يه زماني رييس جمهور به اندازه يك هزارم مواضع هاشمي ها و خاتمي ها و كروبي ها و... در برابر آقا بايسته لعن و نفرينش مي كنيم ولي فعلا ايشون با قبلش هيچ تفاوتي نكرده
شما رو ارجاع ميدم به سخنان رهبري در ديدار شركت كنندگان در 26 مين دوره مسابقات قرآن كه خودم نيز توفيق ديدار و زيارت آقا رو از نزديك داشتم
Iran, Islamic Republic of
ما يك خط قرمز داريم و به قول معروف ما يك ملاك ومعيار داريم و اون امام خامنه اي است هر جا كه او باشد حق هم همان جاست لذا هركس از آن تخطي بكند از نظر ما خود را نزد ما بي اعتبار كرده است