شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

اولین دوره سراسری «امام موسی صدر»

سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 497467
اولین دوره سراسری «امام موسی صدر» با موضوع «دانشجوی انقلابی در عرصه بین الملل» به همت دفتر صدور انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در تاریخ 23 الی 31 تیر 1395 در شهر تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان، دوره تربیتی آموزشی امام موسی صدر، فضایی برای تعامل و آشنایی فعالان دانشجویی عرصه جهان اسلام و بین الملل با یکدیگر، و با موضوعات جهان است که اولین دوره سراسری آن در تیرماه 1395 در دو شهر تهران و قم برگزار می شود.

موضوع این دوره «دانشجوی انقلابی در عرصه بین الملل» است که در چهار محور شناختی، تحلیلی، مهارتی و زبانی برگزار خواهد شد. سرفصل های این دوره عبارت اند از: مهدویت و جهان اسلام، دیپلماسی فرهنگی و صدورانقلاب، آشنایی با اندیشه متفکران جهان اسلام، جریان شناسی سیاسی و فرهنگی جهان اسلام، آشنایی شبکه های اجتماعی و عملیات در آن ها، مکالمه به زبان عربی و...
 
دوره امام موسی صدر با حضور اساتید مطرح و مجرب و فعالان عرصه جهان اسلام از کشورهای مختلف برگزار می شود و برنامه های دوره در قالب کلاس، کارگاه، بازدید، دیدار، حلقه های مباحثاتی و هم اندیشی اجرا خواهد شد.

در پایان دوره نیز به شرکت کنندگان موفق گواهی شرکت در دوره اعطاء می شود.

ثبت نام اولیه از تاریخ 23 خرداد الی 31 خرداد 1395 و از طریق ارسال مشخصات به شماره 09198832451 صورت خواهد گرفت.
لازم به ذکر است این دوره مخصوص دانشجویان برادر می باشد و بدلیل محدودیت های موجود، از بین ثبت نام کنندگان اولیه گزینش بعمل خواهد آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *