سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

محموله ۲۵ تنی کمک‌های ترکیه برای داعش

يکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 492736
نیروهای امنیتی سوریه یک محموله حامل ۲۵ تن کمک‌های دارویی ترکیه برای گروه تروریستی داعش به ارزش ۱۰۰ هزار دلار را در حلب کشف کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا، مسئولان امنیتی در شهر حلب یک محموله با 25 تن کمک‌های دارویی و تجهیزات بیمارستانی را که از خاک ترکیه برای گروه تروریستی داعش و دیگر گروه‌های تروریستی اعزام شده بود، کشف کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت «الیمان» که مقر آن در استانبول ترکیه است با ارسال دارو و تجهیزات نیاز بیمارستان‌های صحرایی داعش را تامین می‌کند.

یک منبع در استان حلب به خبرنگار سانا، گفت که مسئولان امنیتی بعد از رصد و پیگیری شرکت پزشکی الیمان یک محموله حامل 25 تن لوازم مورد نیاز بیمارستان‌های صحرایی به قیمت 100 هزار دولار کشف کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی سوریه «عبدالرحمن کنجو» از عناصر گروه موسوم به «لواء شهداء الحق» را که برای تروریست‌ها در حلب سلاح و دارو منتقل می‌کرد، به دام انداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *