سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

آیا برانکو این بازیکن را می خواهد؟

دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 491643
هافبک تیم فوتبال راه آهن در لیگ پانزدهم گفت: از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند و گفتند که آقای برانکو من را برای فصل بعد می خواهد.
به گزارش جهان به نقل از کاپ، علی فاطمی درباره سقوط راه آهن اظهار داشت: اتفاق بسیار ناراحت کننده ای بود.

ما با اینکه هیچ پولی از باشگاه نگرفتیم اما با بچه ها معرفت به خرج دادیم و بدون چشمداشت برای تیم بدون هوادار ولی دوست داشتنی راه آهن جنگیدیم تا در لیگ برتر باقی بماند اما قسمت نبود.

وی درباره شکست مقابل پرسپولیس و اینکه اشتباهات داوری چقدر در سقوط راه آهن تاثیر داشت، خاطرنشان کرد: دیگر گذشته ها گذشته است و نباید به آن بپردازیم وقتی به استقلال خوزستان باختیم روحیه بچه ها بسیار پایین آمد.

* در آن بازی نباید شکست می خوردیم

مقابل پرسپولیس هم برنامه ای بود که به خوبی دفاع کنیم و از ضدحملات برای گلزنی استفاده کنیم ولی در نهایت نشد که جزو ماندنی های لیگ باشیم.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتمام قراردادش با راه آهن و بازگشتش به جمع سرخپوشان تهرانی بیان داشت: من قراردادم با راه آهن 6 ماهه بود و حالادیگر عضو این تیم نیستم.

از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند و گفتند که آقای برانکو من را برای فصل بعد می خواهد.

اگر این طور باشد و پرسپولیس خواهان حضور من در این تیم باشد با افتخار می پذیرم.

فاطمی در پایان گفت: باید ببینم قسمت چه می شود هواداران پرسپولیس در بازی هفته آخر به من خیلی لطف داشتند و تشویقم کردند امیدوارم اگر شرایط مهیا شد بتوانم برای شادی دل آنها بازی کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *