سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

ایران از امن‌ترین کشورهای دنیا

پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب: 487763
معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروز اروپا با سه هزار کیلومتر فاصله با داعش احساس ناامنی می کند ولی کشور ایران با سیصد کیلومتر فاصله با داعش از امن‌ترین کشورهای منطقه و دنیا محسوب می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از املش، عیسی خیری ظهر امروز در یادواره 41 شهید دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان املش اظهار داشت: تمام مشکلات امروز جوامع بشری و ناامنی و درگیری کشورهای مختلف دنیا حاصل از جریان سه ضلعی عبری عربی و غربی نشأت می‌گیرد و امنیت امروز کشور ما حاصل مجاهدت و ازخودگذشتگی شهداست که باید قدردان ایثارگری‌اشان باشیم.
 
معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروز اروپا با سه هزار کیلومتر فاصله با داعش احساس ناامنی می‌کند ولی کشور ایران با 300 کیلومتر فاصله با داعش از امن‌ترین کشورهای منطقه و دنیا محسوب می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده ما تصمیم داشتند داعش را که در عراق و سوریه تحت فشار قرار گرفته  در یک تاکتیک جدید به منطقه قفقاز شمالی و جنوبی که یک منطقه کوهستانی و دارای پوشش گیاهی مناسبی برای این گروه تروریستی است، انتقال دهند تا از این طریق بتوانند مشکلات امنیتی برای ما و منطقه ایجاد کنند.
 
معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: دشمنان اسلام و بشریت با ایجاد و تربیت گروه‌های تروریستی در یک مأموریت با دزدیدن جمعی از دانش‌آموزان دختر جوان یک مدرسه شبانه‌روزی در کشور نیجریه و ایجاد ناامنی که هنوز هم از سرنوشت این دانش‌آموزان دختر خبری نیست موفق به تعطیلی 2 هزار مدرسه در نیجریه و منطقه شدند.
 
وی افزود: امروز دنیای استکبار و کشورهای استعمارگر معتقدند که سود ناشی از قاچاق انسان در دنیا بیشتر از سود ناشی از قاچاق مواد مخدر و سلاح و مهمات است و با این رویکرد کشورهای مختلف منطقه و دنیا را به آشوب کشیده و درگیر جنگ‌های داخلی کرده‌اند تا به اهداف پلید خویش نائل آیند.
 
معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از نتایج حاصل از برجام انتقاد کرد و گفت: ما با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و عملکرد و سابقه بد آمریکائی‌ها می‌دانستیم که به عهد خویش وفا نمی‌کنند ولی متأسفانه هزاران سانتریفیوژ را به انبار انتقال دادیم و آب سنگین اراک که یک محصول استراتژیک است به همراه اورانیوم غنی شده را از دست دادیم و راکتورها را ازبین بردیم و هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر شهدا هم در مقابل دشمن لبخند می‌زدند اکنون ایران امنیت نداشت و بخش اعظمی از خاک پاک کشورمان در دست دشمنان ما بود و دیدیم که هرچه به دشمن بیشتر لبخند بزنیم به همان میزان تهدید و تحریم‌هایشان هم بیشتر می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، این یادواره برای 36 شهید دانش آموز و 5 شهید فرهنگی شهرستان املش در راستای اولین کنگره هشت هزار شهید گیلان و در آستانه هفته نکوداشت مقام معلم در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی معصومیه املش برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *