پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

زمزمه تشکیل فراکسیون‌فراگیراصولگرایان

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 487445
عضو شورای اصولگرایان مجلس دهم گفت: شورای ائتلاف اصولگرایان مانند مرحله اول با تمام توان و ظرفیت برای مرحله دوم وارد انتخابات شده‌است و از نامزدهای خود در کلیه حوزه انتخابیه حمایت می‌کند.
به گزارش جهان، سید حسین نقوی حسینی درگفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس‌ شورای‌ اسلامی، گفت: شورای ائتلاف اصولگرایان مانند مرحله اول با تمام توان و ظرفیت برای مرحله دوم وارد انتخابات شده‌است و از نامزدهای خود در کلیه حوزه‌های انتخابیه حمایت می‌کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی،  با دعوت از تمام نیروهای ارزشی، انقلابی و اصولگرا برای حضور در پای صندوق‌های رای، گفت: اصولگرایان در هر حوزه انتخابیه با مقتضیات آن حوزه حمایت خود را از نامزدهای اصولگرا اعلام کرده‌اند و هماهنگی‌های لازم در این امر انجام شده است و همچنین با تصمیم گیری‌های صورت گرفته نیازی به انتشار و توزیع کشوری لیست اسامی نمی‌باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره ریاست مجلس در دوره یازدهم  نیز گفت: هدف این است که تمام نیروهای ارزشی انقلابی، دلسوز و ولایتمدار با هم یک فراکسیون منسجم، فراگیر و با حضور حداکثری نیروهای ارزشی تشکیل بدهند و فعلا فردی به عنوان رییس مجلس صحبت نمی شود.

وی افزود: جایگاه‌هایی مانند ریاست مجلس و اعضای هیات رییسه و سایر مسئولیت‌ها در فراکسیون انتخاب خواهند شد و تاکنون مصادیقی برای این سمت‌ها مشخص و تعیین نشده‌است.

نقوی حسینی با بیان اینکه اصولگرایان تمام تلاش خود را برای بدست آوردن حداکثر کرسی‌ها در مرحله دوم انتخابات را می‌کنند، گفت: تلاش برای تشکیل یک فراکسیون واحد است که از درون این فراکسیون واحد و متحد هر فردی به عنوان رییس مجلس انتخاب شود مورد قبول همه نیز خواهد بود، در واقع بجای آنکه از رییس به فراکسیون برسیم، می بایستی از فراکسیون به رییس مطلوب رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *