دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

رکود به بازار انفورماتیک زنجان رسید

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 486263
رئیس اتحادیه خدمات کامپیوتر و موبایل زنجان گفت: رکود به حدی وارد بازار کامپیوتر و موبایل زنجان شده است که مغازه‌داران را مجبور به جمع کردن مغازه‌هایشان کرده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فضایل رستمی با تایید اینکه صفر و یکهای رکود بازار کامپیوتر و موبایل زنجان را در نوردیده است، اظهار داشت: رکودی که در این بازار به وجود آمده سبب شده تا مغازه‌داران تعطیلی را به ادامه کار ترجیح دهند.

وی افزود: در حال حاضر به نظرم رکود در همه بخشها وجود دارد و در صنف ما نیز بازاری نیست که فعالان این عرصه بخواهند، فعالیت کنند.

رئیس اتحادیه خدمات کامپیوتر و موبایل زنجان بیان کرد: در حال حاضر یک سوم از فعالان خدمات کامپیوتر و موبایل مغازه‌های خود را جمع کرده‌اند.

وی قاچاق را در این بازار تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: جنس قاچاقی که با قیمت پایین به بازار وارد شده و سبب فشار مضاعف در شرایط رکودی می‌شود که امیدوارم مسئولان فکری در مورد این مشکل داشته باشند تا فعالان این عرصه بیشتر از این ضرر نکنند.

رستمی تغییر قیمت دلار را نیز یکی از فاکتورهای تاثیرگذار این بازار عنوان کرد و گفت:رکود سبب شده تا  تعمیرکاران این بازار نیز در شرایط نامطلوبی قرار داشته باشند.

وی ابراز کرد: فشاری که بر فعالان این عرصه وارد می‌شود سبب شده تا روز به روز شاهد افزایش تعطیلی‌ها باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *