شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

نحوه بازنشستگی افراد بالای 65 سال

سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 485984
نمایندگان مجلس در لایحه بودجه 95 چگونگی بازنشستگی افراد بالای 65 سال سن و عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر که دارای 10 سال سابقه بیمه اجتماعی هستند را تعیین تکلیف کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان و در ادامه رسیدگی به لایحه بودجه سال 1395 کل‌کشور، تبصره‌های الحاقی 4 و 9 این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم مصوب 31 تیر 1394 و همچنین احکام مالیاتی قوانین رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور مصوب اول اردیبهشت 1394 و الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) در سال 1395 مجری می‌باشد.

همچنین در تبصره الحاقی 9 مقرر شد کلیه افراد 65 سال سن و بالاتر عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر که حداقل 10 سال سهم بیمه اجتماعی خود را پرداخت نموده‌اند، می‌توانند باقیمانده آن تا سقف 15 سال را به نرخ روز و یکجا پرداخت نموده و مشمول بازنشستگی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *