سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۲

توضیح پلیس راهور درباره افزایش جریمه‌ها

پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 483467
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: افزایش نرخ جریمه‌های راهنمایی و رانندگی در کاهش تخلفات تاثیر دارد.
به گزارش جهان،حسن عابدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما افزود: استفاده از قوانین پیشگیرانه در همه کشورها برای پیشگیری از وقوع تخلفات و تصادفات موثر است.

وی در پاسخ به این سوال که از ابتدای اجرای جریمه‌های راهنمایی و رانندگی با نرخ جدید آیا تخلفات رانندگی در تهران کاهش پیدا کرده است یا خیر، تاکید کرد: قطعا تاثیرگذار خواهد بود اما به نظرم هنوز زود است که در این زمینه اظهارنظر کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طالقانی
حالا که به این نتیجه رسیده اید افزایش جریمه بازدارنده است یه صفر هم به ان اضافه کنید کی به کیه . مثل قمیت گذاری کالا که هیچ حساب کتابی نداره با 50 درص تخفیف باز هم سود می کنن!!
اکبر
سلام. ظرف سه ماه گذشته سه بار پلیس الکی جلوم را گرفته و جریمه ام کرده. فکر کردند چون اسپورتیج سوار می شم باج سبیل باید بدم توی دو مورد که یک مورد آن مربوط به شهرکرد و یک مورد آن مربوط به خوانسار بود پلیسه می گفت نصف جریمه را بده و برو، ولی زیر بار نرفتم و جریمه برام نوشتند.