يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

کشته شدن مقام امنیتی‌ سعودی در ریاض

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۵۴
کد مطلب: 483108
منابع سعودی روز سه شنبه از کشته شدن یک مقام امنیتی سعودی به ضرب گلوله در غرب ریاض خبر دادند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه العهد خبرداد: وزارت کشور عربستان روز سه شنبه از کشته شدن یک مسئول امنیتی سعودی و کشف جسد وی در غرب ریاض خبر داد.
 
به گفته سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان این مقام امنیتی که سرهنگ «کتاب ماجد الحمادی» نام دارد صبح سه شنبه در مرکز العرجا در منطقه الدوادمی مورد تیراندازی قرار گرفته و کشته شد. بر اساس تصاویر منتشره، خودروی حامل این افسر اطلاعاتی که مدیر اداره امنیتی القویعیه بود در غرب ریاض هدف تیراندازی مهاجمان ناشناس قرار گرفته است.
 
خبرگزاری رسمی عربستان هم با تایید خبر کشته شدن این مقام امنیتی به نقل از سخنگوی امنیتی وزارت کشور سعودی گزارش داد که سرهنگ ماجد الحمادی پس از آنکه هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت، کشته شد.
 
بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی سعودی، دستگاه‌های امنیتی ذیربط در پی این حادثه، تحقیقات و پیگیری‌ های امنیتی را آغاز کردند. در همین حال منابع خبری اعلام کردند که گروه تروریستی تکفیری داعش مسئولیت این اقدام را برعهده گرفته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *