سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۸

آیا سرباز فراری، پناهنده می‌شود؟

سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 483078
سرباز فراری معروف قصد دارد به کشور انگلیس پناهنده شود.
 به گزارش جهان به نقل از میزان، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این‌که یکی از بازیکنان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که سابقه حضور در جام جهانی هم را دارد، قصد دارد به کشور انگلیس پناهنده شود.
 
بر اساس آخرین اخبار، این بازیکن همان سرباز فراری معروف است که با صدور مجوز خاص توانست از کشور خارج شود اما دیگر به ایران بازنگشت.
 
گفته می‌شود این بازیکن، وکیلی هم استخدام کرده تا کارهای پناهندگی و اقامت او را در کشور انگلیس انجام دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیرخواه
خدا کنه که واقعیت نداشته باشه. در زمان دفاع مقدس بسیاری از جوانان داوطلبانه در سخت ترین شرایط لباس رزم پوشیدند و فداکاری کردند و حالا بعضی برای فرار از خدمت سربازی در زمان صلح ، حاضر به ترک وطن و درخواست پناهندگی .... !!!
اصغری
علامه جعفری که خدایش رحمت کند گفته بود که قبلا از هر چیزی به انسان بدهد ظریفیت آن بدهد این افراد لیاقت ایرانی بودن را ندارند جوان ما با خون و جان از سرزمین دفع می کند این ... از سریاز بودن این قدر بی شرفی میکند
United States
...
چه کسی قرار بود از عزت ایران دفاع کند؟

خاین وطن فروش

حتی پهلوی هم دو پاسپورت داشت را خیانت محسوب میکرد و فرمان داده بود ملت ایرانیان دو تابعیتی سلب شود
حالا همه چی تو این مملکت درست شده فقط فرار این آقا رو پیراهن عثمون کردین ول کنین برید به فکر مشکلات مردم باشید....
مشکل مردم همین تبعیض هاست
ازاوضاع سربازا تو مملکت خبر ندارین انگار از هر 10 سرباز 8 سرباز فراری تو پادگانه به ما گزارش میشه معلوم نیست چی شده که سربازا فرار می کنن
United States
...