سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

تشریح‌آخرین‌وضعیت‌فوتبالیست‌های مشمول

سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 482992
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم هیچگاه با تخفیف یا اغماض در مجازات فوتبالیست‌ها موافق نبودند.
به گزارش جهان، سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه افشین پیروانی مدیر تیم‌های ملی گفته‌ است کارت بختیار رحمانی صادر شده و او می‌تواند تیم ملی را همراهی کند، گفت: کارت او هنوز صادر نشده است. او اضافه خدمتی داشته که مسئولان سپاه آذربایجان شرقی تقاضا کردند که با بخشش خدمت او مساعدت شود و این کار در دستور کار ما قرار دارد. احتمالا مدیر تیم‌های ملی از این موضوع خبر نداشته و به او شاید اینطور اطلاع دادند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود دادگاه فوتبالیست‌های متخلف پس از پایان خدمت‌شان برگزار می‌شود، گفت: در مورد این موضوع ما اطلاعی نداریم و مراجع قضایی باید تصمیم بگیرند. از نظر ما آنها پس از پایان خدمت سربازی مشکلی برای بازی در تیم ملی ندارند اما تنبیهاتی که وزارت ورزش یا مراجع قضایی در نظر می‌‌گیرند به خودشان مربوط است.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد اینکه پیروانی گفته است مسئولان نظام وظیفه این ورزشکاران را به خاطر خوشحالی مردم و حضورشان در تیم ملی ببخشند، عنوان کرد: مردم هیچ وقت با تخفیف یا اغماض در مجازات موافق نبودند و خوش‌بین نیستند. مردم معتقدند هر کسی که تخلف کرده باید مجازات شود. در نظراتی هم که دریافت می‌کنیم این مورد تایید می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *