چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

آغاز سطح بندی مراکز درمان اعتیاد البرز

شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 482257
رئیس کانون سراسری انجمن‌های صنفی درمانگران اعتیاد با اشاره به برنامه ستاد مبارزه با موادمخدر جهت سطح بندی مراکز ترک اعتیاد گفت: این طرح از بهمن‌ ماه گذشته در استان البرز به صورت آزمایشی به اجرا در آمده و صنف از اجرای این طرح راضی است.
به گزارش جهان، محمد هادی پناهی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات معاون کاهش تقاضای ستاد مبارزه با مواد مخدر در مورد سطح بندی مراکز درمان اعتیاد گفت: این طرح سال 92 به تصویب ستاد رسیده است و اکنون ستاد عزم خود را برای اجرایی شدن آن جزم کرده است.

وی ادامه داد: سطح بندی مراکز درمان اعتیاد از بهمن در استان البرز توسط دانشگاه علوم پزشکی این استان به صورت آزمایشی به اجرا در آمده و ثمرات و نتایج خوبی داشته است.

رئیس کانون سراسری انجمن‌های صنفی درمانگران اعتیاد با بیان اینکه صنف از اجرای این طرح رضایت دارد گفت: بخشی از طرح جنت شامل طرح سطح بندی می‌شود اما آنگونه که معاون کاهش تقاضای ستاد مبارزه با مواد مخدر گفته، هنوز به صدور گواهی‌های رنگی نرسیده است.

وی تأکید کرد: محتویات طرح به اجرا در آمده و ارزیابی‌ها در حال انجام است تا بزودی آنچه مدنظر ستاد مبارزه با مواد مخدر است، اجرایی شود.

پناهی در مورد زمان اجرای سراسری این طرح گفت: تصور می‌کنم با کمک صنف درمانگران و ستاد مبارزه با مواد مخدر، این طرح در سال 95 در استان‌های اصلی به اجرا در بیاید.

پرویز افشار، معاون کاهش تقاضا و سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر در آخرین نشست خبری سال 94 خود  در مورد کلینیک های ترک اعتیاد گفته بود: به دنبال سطح بندی آنها هستیم و گواهینامه‌های رنگی به آنها اعطا می‌کنیم با مراجعه کنندگان متوجه باشند که به کلینکی که مراجعه می‌کنند، چقدر اعتماد داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *