جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

کرمانشاه میزبان چند گردشگر بود؟

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 481001
سرپرست اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: آمار گردشگران نوروزی اقامت‌کننده در استان کرمانشاه به 330 هزار نفر رسید.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سرپرست اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: آمار گردشگران نوروزی اقامت‌کننده در استان کرمانشاه به 330 هزار نفر رسید.

اصغر رشنو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: براساس آمار به دست آمده از کلیه اماکن اقامتی استان، در روز دوم فروردین ماه مجموعا 139 هزار و 950 گردشگر و مسافر نوروزی در این استان اقامت کرده‌اند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه گفت: همچنین دوم فروردین مجموعا 16 هزار و 700 گردشگر از موزه‌ها و محوطه های تاریخی فرهنگی استان بازدید کرده‌اند.

رشنو همچنین از انجام 94 مورد بازدید نظارتی توسط اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر اماکن و تاسیاست گردشگری استان در روز دوم فروردین ماه خبر داد.

وی با اشاره به میزان گردشگران اقامت کننده در استان، گفت: امسال در ایام نوروز انتظار افزایش 20 تا 30 درصدی ورودی گردشگر به استان را داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *