چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان با محوریت مطهری

پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۹
کد مطلب: 480310
دبیرکل جبهه مستقلین و اعتدالگرایان از تشکیل فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان با محوریت علی مطهری خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، قدرت علی حشمتیان دبیرکل جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در نشست خبری تشکل مطبوعش که عصر امروز (چهارشنبه) در دفتر مرکزی این جبهه برگزار شد با اشاره به تشکیل جبهه مستقلین و اعتدالگرایان، اظهار داشت: ما در مجلس پنجم 38 نماینده مستقل داشتیم و با کسب تکلیف از مقام معظم رهبری فراکسیون مستقلین را در مجلس پنجم راه‌اندازی کردیم و از مجلس پنجم کار این فراکسیون آغاز شد.
 
وی افزود: سپس با اخذ مجوز از وزارت کشور در فعالیت‌های خانه احزاب حضور پیدا کردیم و در حال حاضر نیز بنده به نایب رئیس این خانه هستم. 
 
حشمتیان به فعالیت تشکیل مطبوعش در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: برای انتخابات مجلس دهم با فراخوانی 38 حزب در سراسر کشور شورای عالی سیاستگذاری جبهه مستقلین را تشکیل دادیم که افرادی همچون حجت‌الاسلام اشراقی، اشرفی اصفهانی، یاسر هاشمی از اعضای این شورا محسوب می‌شدند که متاسفانه بعد از تایید صلاحیت هیئت نظارت برخی از کاندیداهای ما مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفتند و رد صلاحیت شدند اما ما امیدمان را از دست ندادیم و طبق آمارهایی که از نتیجه مجلس دهم کسب کردیم 59 نفر از اعضای جبهه مستقلین به مجلس دهم راه‌ یافتند.
 
دبیرکل جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان با محوریت علی مطهری اشاره کرد و گفت: ما با آقای لاریجانی رئیس مجلس مذاکراتی داشته‌ایم و ایشان نیز احتمالا فراکسیون اصولگرایان معتدل را ایجاد کنند و آقای عارف نیز قرار است فراکسیون اصلاح‌طلبان را در مجلس دهم رهبری کند.
 
وی افزود: البته ما تا این لحظه 3 مرتبه با آقای مطهری در خصوص فراکسیون مذاکراتی داشتیم اما ایشان تاکید دارند که فراکسیون صدای ملت در مجلس تشکیل شود، اما ما نپذیرفتیم و از آنجایی که خودمان را به اصلاح‌طلبان نزدیک‌تر می‌بینیم و آقای مطهری را نیز در لیست خود در انتخابات قرار داده‌ بودیم که احتمالا فراکسیونی با نام مستقلین و اعتدالگرایان و صدای ملت تشکیل خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *