دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۵

واکنش وحید ایمانی در مورد عدم حضور برنامه اش در "سه ستاره"

جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 479312
اولا تشکر میکنم از همه دوستانی که نسبت به عدم حضور برنامه ما و شخص این حقیر در سه ستاره حساسیت نشون دادن و دغدغه داشتن و ثانیا از همشون عذر میخوام که کامنتهاشون درباره این موضوع را پاک می کردم. یه دلیل شخصی دارم که اگر لازم شد بعدا در موردش حرف میزنم و مصاحبه میکنم.
واکنش وحید ایمانی در مورد عدم حضور برنامه اش در "سه ستاره"
به گزارش جهان، واکنش وحید ایمانی مجری برنامه متن حاشیه شبکه سه نسبت به عدم حضور برنامه متبوعش در سه ستاره در حساب اینستاگرام شخصی اش.


 اولا تشکر میکنم از همه دوستانی که نسبت به عدم  حضور برنامه ما و شخص این حقیر در سه ستاره حساسیت نشون دادن و دغدغه داشتن و ثانیا از همشون عذر میخوام که کامنتهاشون درباره این موضوع را پاک می کردم. یه دلیل شخصی دارم که اگر لازم شد بعدا در موردش حرف میزنم و مصاحبه میکنم.

اما همینقدر کفایت میکنه که بگم من ستاره ها و نمره هامو، از مردم تویه کوچه و بازار و مترو و یا همونایی که تویه میرجاوه و ایرانشهر و زابل و ...بغلم میکردند و اظهارلطف میکردند و میگفتن خدا پدرومادرتو بیامرزه که درد ماهارو داد میزنی، گرفتم!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *