جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تب تند قیمت میوه افتاد، خدا کٌند برنگردد

شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 477994
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: موز با کاهش هزار تومانی در هر کیلو به قیمت ۳۳۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.
تب تند قیمت میوه افتاد، خدا کٌند برنگردد
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در خصوص تحولات بازار میوه و سبزی اظهار داشت: در چند روز گذشته قیمت موز به مرز ۴۲۰۰ تومان رسید که اکنون با کاهش ۱۰۰۰ تومانی در هر کیلو به قیمت ۳۳۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: در یک ماه گذشته قیمت پیاز نوسانات شدیدی را تجربه کرد، اما باید گفت که قیمت ۳۰۰۰ تومانی آن از هفته گذشته تاکنون با ثبات بوده و امیدواریم با افزایش عرضه محصول تا ۱۰ روز آینده قیمت آن کاهش یابد.

مهاجران در ادامه بیان کرد: در لیست قیمت انواع میوه، تنها پرتقال به سبب گرمی هوا در شمال به افزایش تلفات و آفات کاهش یافته، به طوری که قیمت هرکیلو پرتقال تامسون بین ۱۸۰۰ الی ۲۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو سیب درختی قرمز و سفید ۳ الی ۴ هزار تومان، پرتقال تامسون ۱۸۰۰ الی ۲۵۰۰ تومان، خیار گلخانه ۲۵۰۰ تومان، خیار بوته‌ای ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، نارنگی بندری ۹ تا ۱۰ هزار تومان است.
 
 

محصول

قیمت

سیب قرمز و سفید مراغه- دماوند

3 الی 4 هزارتومان

پرتقال تامسون

هزار و 800الی دو هزار و 500 تومان

نارنگی بندرعباس

10 الی 12 هزار تومان

خیار گلخانه

دو هزار و 500 تومان

خیار بوته ای

هزار و 500 الی 3 هزار تومان

کیوی آستارا

سه هزار و 500 الی 4 هزار تومان

کیوی بندر انزلی

هزار و 800 الی 2 هزار و 200 تومان

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *