سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

واکنش هنیئه به ترور النایف

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 476619
نایب رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد ترور عمر النایف در سفارت فلسطین در بلغارستان جنایت دیگری از صهیونیست ها علیه فرزندان فلسطین که نتیجه ضعف امنیتی و تبانی جامعه بین الملل است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری های فلسطینی خبر داد، اسماعیل هنیه نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی سخنانی در همایشی که حماس روز جمعه در رفح برگزار کرد گفت بازوی امنیتی رژیم صهیونیستی باید قطع شود و نباید اجازه دهیم با رشوه دادن با جان فرزندان و مبارزان فلسطینی بازی کند.

وی در ادامه افزود: به جامعه بین الملل اعلام می‌کنم مقاومت فلسطین تلاش کرده تا در مرزهای فلسطین باقی بماند لذا جامعه بین الملل باید دست های جنایکار صهیونیست ها را براساس مسئولیتی که برعهده دارد قطع کند و اجازه ندهند خون فلسطینیان در هیچ کشوری ریخته شود.

وی خطاب به مسئولان تشکیلات خودگردان از آنها پرسید: سفیر کجا بود؟ مقامات امنیتی سفارت چه می کردند؟ چرا النایف تنها سفارت را ترک کرد؟ بزرگترین مشکل این است که النایف پس از یک تعقیب و گریز طولانی در داخل سفارت فلسطین به قتل رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *